irritante melding (windows 7 professional)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 7 Professional nu een tijdje en ik krijg vaak een melding als ik iets op wil slaan. Bij verschillende folders geprobeerd op te slaan en verschillende soorten bestanden maar dat maakt allemaal niet uit. Het vreemde is dus dat ik die melding de ene keer wel krijg en de andere keer niet. Hoe zorg ik er voor dat ik die melding niet meer krijg?

En ik ben natuurlijk zelf de administrator. Dat maakt het zo vreemd.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/thumb-4724_4B0EDB24.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Nee geen last van, niet toevalig wat opties aangezet in de beveiliging? :9

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57
volgens mij is het niet de bedoeling om een topic te kicken binnen 24 uur.

Aan de melding te zien heb je problemen met de rechten van je folders. Heb je toevallig over een oude installatie heen geinstalleerd?

De rechten van je folder kun je zien door er rechts op te klikken en properties (eigenschappen) te kiezen. Vervolgens naar de tab security (beveiliging) gaan. Daar staat wie er allemaal rechten hebben en welke deze zijn. Als je naam er niet tussen staat, dan kan je de eigenaar van de folder (en subfolders) veranderen via de knop advanced (geavanceerd). Ik geloof dat er nog andere topics zijn die dieper ingaan op het overnemen van rechten van folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg deze melding nadat ik voor het eerst windows heb geinstalleerd op een nieuwe hdd. Ik heb 1 account dus ik ben de admin. Ik weet in princiepe wel hoe ik rechten moet overnemen van folders en ik heb een vinkje aangezet bij "wijzigen" en nog steeds krijg ik het. Van de week windows 7 hergeinstalleerd maar weer die melding en weer niet altijd (ongeveer 40% kans dat ik het krijg). Moet er wel bijzeggen dat dit de rtm versie is en ik heb deze windows van het albeda (school-)netwerk gedownload (met legale key erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bump...
Pagina: 1