Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP 9645ED Notebook met Vista Premium naar Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een HP Notebook de DV9645ED met een Windows Premium besturingssysteem, en wil nu overgaan op Windows 7 Upgrade gaan installeren. Heeft een van de lezers op dit forum ervaring met met dit systeem upgraden naar Windows 7 Premium?

Voor de volledigheid hier de bestaande systeem eigenschappen.
Productnaam dv9645ed
Productnummer GQ235EA#ABH
Microprocessor AMD Turion 64 X2 mobiele technologie TL-58
Microprocessor Cache Level 2 cache 512 KB + 512 KB
Geheugen 2048 MB (2 x 1024 MB)
Max. geheugen Tot 4 GB DDR2
Videographics NVIDIA GeForce 8400M GS
Videogeheugen Tot 895 MB (128 MB toepassingsgericht)
Vaste schijf 160 GB (5400 rpm)
Multimedia Drive Lightscribe Super Multi dvd-writer (+/-r, +/-rw) met ondersteuning voor dubbellaags
Display 17-inch WXGA+ high-definition BrightView breedbeeldscherm (1440 x 900)
Fax/modem High-speed 56-K modem
Netwerkkaart Geïntegreerde ethernet 10/100BT netwerkinterface
Draadloze verbinding 802.11a/b/g WLAN
Geluid Altec Lansing luidsprekers

3D Sound Blaster Pro-compatibel 16-bits geluid geïntegreerd
Toetsenbord Standaard toetsenbord (met apart numeriek toetsenblok)
Aanwijsapparaat Touchpad met aan/uit-knop en aparte verticale op/neer scrollzone, volumeknop, dempknoppen, 2 sneltoetsen
Pc-kaartsleuven Eén ExpressCard/54-sleuf (ondersteunt ook ExpressCard/34)

Externe poorten 5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten
3 USB 2.0
1 HDMI-connector
1 VGA-poort
1 RJ-11 modemconnector
1 RJ-45 ethernetconnector
S-video tv-uitgang
2 hoofdtelefoonuitgangen
1 microfooningang
1 IEEE 1394
infraroodpoort voor afstandsbediening (afstandsbediening optioneel)
kabel voor dockingconnector

Afmetingen 28,50 cm (l) x 39,60 cm (b) x 3,16 cm (min. h) / 4,18 cm (max. h)
Gewicht 3,55 kg
Beveiliging Geïntegreerde vingerprintscanner
Stroomvoorziening 90-Watt netadapter
8-cels lithium-ion (Li-Ion) batterij >:)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:16:
Ik ben in het bezit van een HP Notebook de DV9645ED met een Windows Premium besturingssysteem, en wil nu overgaan op Windows 7 Upgrade gaan installeren. Heeft een van de lezers op dit forum ervaring met met dit systeem upgraden naar Windows 7 Premium?
Wat is er mis met gewoon proberen? Maak een backup met een programma als Northon Ghost of Acronis Trueimage, en installeren maar. Een schone installatie is altijd beter, en zorg ervoor dat je alle drivers klaar hebt liggen.

Heb je zelf al gezocht naar topics over Vista > Win7 upgrade? Dan moet je echter wel ietsjes verder kijken, dat hoort in Windows Clients, niet in Complete Systemen & Laptops (da's hardware, niet software). Het systeem zelf is niet relevant.

Zoek ook op Google naar ervaringen. Maar om eerlijk te zijn is er niets speciaals aan je systeem, en hoef je dus niet te zoeken naar ervaringen voor deze laptop, maar kun je gewoon kijken naar algemene ervaringen met de upgrade.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 27-11-2009 02:46 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica