• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Ik heb laatst een contract afgesloten bij Hi. Tot mijn verbazing heb ik 2 contractformulieren gekregen, deze twee zijn identiek. Het ordernummer, molnummer en andere nummers zijn bij beide contracten precies hetzelfde.
Ik vraag me af of dit een fout is en ze het twee keer hebben opgestuurd, of dat er twee contracten zijn afgesloten en dat ik ook voor allebei moet betalen.
Ik heb niet kunnen vinden wat het molnummer in houdt.

Ohja, verder heb ik geen sim kaart ontvangen, maar omdat ik al een abonnement bij Hi had, en dus ook een simkaart, weet ik niet of wel of niet normaal is.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:44
Zou je niet met de Hi klantenservice contact op nemen? Die kunnen het beter uitzoeken dan een Tweaker je advies kan geven.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Heb je de helpdesk gebeld?

edit: tralalalala

[ Voor 35% gewijzigd door Arie- op 26-11-2009 19:34 ]

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Staat er ergens ook een contractnummer? En anders is het MOL (invoer/ordersysteem van KPN Mobiel) nummer je contractnummer. Als die hetzelfde is, is het gewoon een uitdraai van hetzelfde contract.

Twee verlengingen op hetzelfde nummer zou sowieso technisch niet mogelijk zijn.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als alles 100% hetzelfde is kan het niet om twee contracten gaan. Ik hoor wel meer vreemde geluiden ivm Hi. Bel gewoon even voor de zekerheid.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
jelle. schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:38:
Staat er ergens ook een contractnummer? En anders is het MOL (invoer/ordersysteem van KPN Mobiel) nummer je contractnummer. Als die hetzelfde is, is het gewoon een uitdraai van hetzelfde contract.

Twee verlengingen op hetzelfde nummer zou sowieso technisch niet mogelijk zijn.
Contractnummer staat nergens..

Het zijn inderdaad twee verlengingen op hetzelfde nummer,.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
aicaramba schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:43:
Contractnummer staat nergens..

Het zijn inderdaad twee verlengingen op hetzelfde nummer,.
Ja op papier, maar dit is technisch gezien natuurlijk nooit mogelijk. En inderdaad, als alles identiek is gaat het gewoon om twee uitdraaien van hetzelfde contract.

[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 26-11-2009 20:37 ]

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:20
Wellicht 1 om te ondertekenen en terug te sturen en de ander om zelf te houden?

Sowieso, bel er even over.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is gewoon iets wat je met de klantenservice moet bespreken. Dat zijn wij niet, dus gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.