Bekijk myReact van rebo-oneBekijk de gallery van rebo-oneBerichten: 2
Reg. datum: 26 november 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik ben sinds een half jaar in het bezit van deze telefoon .
Is nu al drie keer bij een sevice-punt geweest om iets aan de zeer slechte ontvangst te doen .
Dit heeft niet geholpen.
T.o.v. elke andere mobiel die ik tot nu toe heb gehad is de ontvangst zeker 3 "streepjes/balkjes"minder!
Op plaatsen waar ik normaal wél ontvangst had geeft deze samsung niet thuis!!!
Zou toch het eerste moeten zijn waar een producent op let lijkt mij ??
Wat heb ik aan een verder prima mobiel als ik niet kan bellen of gebeld kan worden (of sms-en) !
Toestel is ook al opgestuurd geweest naar Samsung .
Retour als gerepareerd : resulaat : nihil!!!
Ook dat is dus duidelijk : de service van Samsung is wel erg laag (net als de ontvangst ???)
Weet iemand een oplossing of moet ik toch terug naar Nokia (of welk merk dan ook ) ?
Volgens het service center (KPN-samsung dealer) is de nieuwste soft-ware op de mobiel gezet.
Ook dit heeft geen resultaat gehad.
Ook heb ik inmiddels op diverse forums de zelfde klacht gelezen van andere U800 bezitters .
Wie de oplossing weet mag het zeggen .
Groet,
René .
Reg. datum: 26 november 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik ben sinds een half jaar in het bezit van deze telefoon .
Is nu al drie keer bij een sevice-punt geweest om iets aan de zeer slechte ontvangst te doen .
Dit heeft niet geholpen.
T.o.v. elke andere mobiel die ik tot nu toe heb gehad is de ontvangst zeker 3 "streepjes/balkjes"minder!
Op plaatsen waar ik normaal wél ontvangst had geeft deze samsung niet thuis!!!
Zou toch het eerste moeten zijn waar een producent op let lijkt mij ??
Wat heb ik aan een verder prima mobiel als ik niet kan bellen of gebeld kan worden (of sms-en) !
Toestel is ook al opgestuurd geweest naar Samsung .
Retour als gerepareerd : resulaat : nihil!!!
Ook dat is dus duidelijk : de service van Samsung is wel erg laag (net als de ontvangst ???)
Weet iemand een oplossing of moet ik toch terug naar Nokia (of welk merk dan ook ) ?
Volgens het service center (KPN-samsung dealer) is de nieuwste soft-ware op de mobiel gezet.
Ook dit heeft geen resultaat gehad.
Ook heb ik inmiddels op diverse forums de zelfde klacht gelezen van andere U800 bezitters .
Wie de oplossing weet mag het zeggen .
Groet,
René .