Toon posts:

LG arena al 3x aangeboden ter reparatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi.

Ik heb nu ongeveer een half jaar m'n LG Arena, ben er inmiddels al 5x mee terug geweest omdat het ding gewoon niks meer deed.
Hij viel uit, liep vast of spacede hem keihard.

Dus ben er al vrij snel mee terug gegaan, ze hebben hem voor de 3e keer ingenomen maar er is 2x niks aan gerepareerd. De eerste keer wel, maar toen viel die alleen nog maar meer uit.
Toen kreeg ik dus een nieuwe accu mee maar daar deed die het alleen maar slechter mee.

Meer mensen met deze klachten? Ik vind dat ik nu wel iets anders mag krijgen voor dit flut ding want hier schieten we ook niks mee op, ben 'm elke keer minimaal 2 weken kwijt terwijl ze er alleen maar naar kijken geloof ik? Elke keer is die er nog slechter aan toe.

Heb dus een 2 jarig abonnement, heb het ding nu dus iets meer dan een half jaar, maar ben m al bijna 2 maanden daarvan kwijt door het steeds opsturen enzo. Ben er nu wel zogoed als klaar mee eigenlijk.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 15:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

--> Shopping Forum....

Maar vertel ons alsjeblieft even wat meer. Welke winkel? Waarheen verzonden? Wat hebben ze vervangen?

Graag even wat meer info.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Wat geeft de winkel aan? Willen ze de telefoon alleen opsturen of willen ze nog meer voor jou betekenen? Misschien dat je dit ook kunt vragen?

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Dat hij hem zo vaak spaced, is te verwijten aan een brak os / oude firmware. Is niks aan te doen.
Het enige hoe hij bij mij een beetje vlot blijft, is door mijn smsjes 1 keer in de zo veel tijd te legen. En er niet te veel muziek op te zetten.
Ik heb hem zelf ook, gelukkig heb ik hem gekregen (geen cent voor betaalt, ook niet met abbonement oid.) want het is echt een kat in de zak. Het toestel flopt aan alle kanten.

[ Voor 31% gewijzigd door Rudy op 30-11-2009 02:48 ]