Hallo, Laat ik beginnen met: please help!
Ik heb hier een CH3SNAS die maanden goed gewerkt heeft in windows xp sp3 (officieel) en nu "weg is" De netwerkverbinding werkte niet meer en is nooit meer terug gekomen.
Het ding werkt prima op m'n macbook pro
Het ding werkt prima met de popcorn hour a-110
Het ding werkt WEL FTP met de windows bak
Het ding is benaderbaar op IP adres en dan kom ik in de setup, niet in de data.
In de setup staat dat alle clients en groups ongelimiteerde toegang hebben
Het ding wordt WEL gezien in de Easy Search tool
Echter als ik de share wil mounten roept ie: Failed to mount disk (ik wordt er gek van). roept ie in a split second, ik heb niet het idee dat ie "iets uitleest" uit de CH3SNAS
Ik heb nieuwste firmware erop, ik heb nieuwste firmware in router gehangen (WRT160NL) en ik heb ip adres opgenomen in de windows host file. NIETS HELPT
Dan nog iets: op mijn tweede windows machine is het nog erger.
in FTP werkt niet
in Verkenner werkt niet
Wel gevonden in Easy Search maar bij mounten van de drive roept ie: Device is no longer available (nog voordat ie normaal om wachtwoorden of manier van verbinden vraagt)
Ik heb geen zin om windows opnieuw voor zoiets als dit te moeten installeren
Please help. heel veel dank
Ik denk dat het bij beide pc's aan windows ligt maar ik weet echt niet hoe of wat....
Ik heb hier een CH3SNAS die maanden goed gewerkt heeft in windows xp sp3 (officieel) en nu "weg is" De netwerkverbinding werkte niet meer en is nooit meer terug gekomen.
Het ding werkt prima op m'n macbook pro
Het ding werkt prima met de popcorn hour a-110
Het ding werkt WEL FTP met de windows bak
Het ding is benaderbaar op IP adres en dan kom ik in de setup, niet in de data.
In de setup staat dat alle clients en groups ongelimiteerde toegang hebben
Het ding wordt WEL gezien in de Easy Search tool
Echter als ik de share wil mounten roept ie: Failed to mount disk (ik wordt er gek van). roept ie in a split second, ik heb niet het idee dat ie "iets uitleest" uit de CH3SNAS
Ik heb nieuwste firmware erop, ik heb nieuwste firmware in router gehangen (WRT160NL) en ik heb ip adres opgenomen in de windows host file. NIETS HELPT
Dan nog iets: op mijn tweede windows machine is het nog erger.
in FTP werkt niet
in Verkenner werkt niet
Wel gevonden in Easy Search maar bij mounten van de drive roept ie: Device is no longer available (nog voordat ie normaal om wachtwoorden of manier van verbinden vraagt)
Ik heb geen zin om windows opnieuw voor zoiets als dit te moeten installeren
Please help. heel veel dank
Ik denk dat het bij beide pc's aan windows ligt maar ik weet echt niet hoe of wat....