Ik krijg op mijn huidige testserver een fout wanneer ik een groot CSV bestand importeer. Ik kan niet bedenken waar het fout gaat omdat ik halverwege een 503 foutpagina krijg. Geen php fout dus.
Configuratie:
- Zend Server (Apache 2.2, PHP 5.2.11)
- Postgresql
In het script zet ik de time limit op 0, wat dus oneindig zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het geheugengebruik gelimiteerd op 800M, wat ruim voldoende zou moeten zijn. M'n script geeft aan niet meer dan 2MB te consumeren in het proces (gecheckt met memory_get_usage() ). Na 2 minuten klapt ie eruit met het volgende bericht:
De server blijft gewoon functioneren en er verschijnen geen berichten in de apache/php logs.
Iemand enig idee?
ps. Ik heb zo'n vermoeden dat dit topic misschien in een ander forum thuishoort, kon alleen nog niet bedenken welke dan wél.
Configuratie:
- Zend Server (Apache 2.2, PHP 5.2.11)
- Postgresql
In het script zet ik de time limit op 0, wat dus oneindig zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het geheugengebruik gelimiteerd op 800M, wat ruim voldoende zou moeten zijn. M'n script geeft aan niet meer dan 2MB te consumeren in het proces (gecheckt met memory_get_usage() ). Na 2 minuten klapt ie eruit met het volgende bericht:
code:
1
2
| <h1>OK</h1> <p>The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.</p> |
De server blijft gewoon functioneren en er verschijnen geen berichten in de apache/php logs.
Iemand enig idee?
ps. Ik heb zo'n vermoeden dat dit topic misschien in een ander forum thuishoort, kon alleen nog niet bedenken welke dan wél.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"