Door mijn beeld (iiyama 705mt) lopen twee hele dunnen lijnen. wie weet hoe dit komt en wie weet er een oplossing voor dit probleem?
Verwijderd
Monitor uitzetten 
ff Serieus, die lijnen horen bij dat type zichtbaar te zijn. Oftewel ze zitten er met een reden dus weghalen gaat niet.
ff Serieus, die lijnen horen bij dat type zichtbaar te zijn. Oftewel ze zitten er met een reden dus weghalen gaat niet.
Is geen probleem. Dat is bij elke monitor met een trinitron (of een soortgelijk) beeldbuis. Dat zijn twee draden die daar lopen om het raster te ondersteunen. Kan je dus niets aan doen, en moet je gewoon accepteren. Na een tijdje wen je er wel aan. (of niet, maar dan moet je een andere monitor nemen)
Ik heb een 17" Sony monitor
en daar lopen ook 2 van die damper lijnen, ik zie ze alleen als ik een witte achtergrond heb, voor de rest heb ik er geen last van.
Tja was in het begin wel wennen, ik heb er geen last meer van, maar soms zie ik ze wel.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
[mieren neuk mode]Op maandag 05 maart 2001 14:20 schreef pr0f het volgende:
De enigste flatron zonder lijntjes zijn die van LG.
Het is enige!
[/mieren neuk mode]
Wel irritant die lijntjes, ik heb gelukkig een LG Flatron.
Whatever.
Vind ik eig. ook, is één van de bekendste eigenschappen van trinitronOp maandag 05 maart 2001 14:20 schreef LOD het volgende:
Zoiets moet je eigenlijk weten voordat je tot kopen over gaat.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()