[win7]Extra 'taakbalk'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Win7 retail en ik zou graag een extra taakbalk/menubalk aan de bovenkant of rechterkant van mijn scherm willen maken. (links zit mijn tv uitbreiding)

Hier zou ik dan graag mijn snelkoppelingen naar mijn spellen willen zetten.

Is dit mogelijk?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Je zou ObjectDock kunnen gebruiken

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik zou rocket dock installeren, daarmee kan je in windows een extra taakbalk maken.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:40
Win 7 retail? Die versie ken ik niet... Laten er voor het gemak even ervan uit gaan dat het om Home Premium gaat.
Windows biedt dit volgens mij niet zelf aan, zul je dus inderdaad zelf iets voor moeten maken of 1 van de oplossingen hierboven.

• masterpoi
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:50
Die feature werd verwijderd uit windows:

Wikipedia: List of features removed in Windows 7

List of features removed in Windows 7:

Floating Deskbands (was deprecated in Windows Vista, now deskband can be only pinned to taskbar)

Je zal dus third party tools moeten gebruiken zoals die dat DaRKie en racoon vermelden.

Verwijderd

Topicstarter
ShitHappens schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:20:
Win 7 retail? Die versie ken ik niet... Laten er voor het gemak even ervan uit gaan dat het om Home Premium gaat.
Windows biedt dit volgens mij niet zelf aan, zul je dus inderdaad zelf iets voor moeten maken of 1 van de oplossingen hierboven.
Sorry, Het is windows 7 64 Ultimate (met retail bedoelde ik dat ik niet op de beta versie draaide)
masterpoi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:26:
Je zal dus third party tools moeten gebruiken zoals die dat DaRKie en racoon vermelden.
Danku!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 17:40 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je kan volgens mij toch ook een extra 'werkbalk' maken door een map van je desktop helemaal naar de rand te slepen ofzo? Wellicht dat je het op die manier op kan lossen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar dit werkte helaas niet (dit had ik inderdaad wel in windows XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
okay, heb het in Windows 7 zelf nog niet kunnen testen, installatie staat gepland voor morgen ;) Toch jammer, in Vista werkte dat nog prima!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1