Ik ben in een XSL-sheet met JavaScript aan het klooien. Ik wil het volgende JavaScript aanroepen:
De ID's van de panels waarop ik de functie wil toepassen heb ik echter automatisch gegeneerd. Het zijn rijen van een tabel die voor elke rij een oplopend ID-tje krijgen:
Nu wil ik voor die ID's dus de JavaCript-functie aanroepen. Maar dus niet via
javascript:ToggleData(OP1) en ToggleData(OP2), maar ook op een automatische manier met het gebruik van die index. Iets als ToggleData(OP+<xsl:value-of select="@index1"/>), maar dat kan natuurlijk niet.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Kan het?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function ToggleData (fieldID) { dataObj = document.getElementById('OP'+fieldID); if (dataObj != null) { if(dataObj.style.display != 'none') { dataObj.style.display = 'none'; } else { dataObj.style.display = ''; } } } |
De ID's van de panels waarop ik de functie wil toepassen heb ik echter automatisch gegeneerd. Het zijn rijen van een tabel die voor elke rij een oplopend ID-tje krijgen:
code:
1
| <tr ><xsl:attribute name="id">OP<xsl:value-of select="@index1"/></xsl:attribute>....</tr> |
Nu wil ik voor die ID's dus de JavaCript-functie aanroepen. Maar dus niet via
javascript:ToggleData(OP1) en ToggleData(OP2), maar ook op een automatische manier met het gebruik van die index. Iets als ToggleData(OP+<xsl:value-of select="@index1"/>), maar dat kan natuurlijk niet.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Kan het?
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 26-11-2009 15:06 ]