Toon posts:

[Word] Hoe alle verwijzingen updaten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik alle verwijzingen (velden) in 1 keer updaten?
Als ik bv een titel aanpas van welke ik weet dat er verwijzingen naar zijn vanuit andere delen van he document, dan moeten deze mee aangepast worden. Nu moet ik dus weten waar er naar verwezen word en ze 1 voor 1 handmatig aanpassen. Op deze manier zullen er zeker vergeten worden als het document nog veel groter wordt. Daarom mijn vraag.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ctrl-a, F9.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of saven en heropenen, of printen, of CTRL+a en dan F9 idd :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Enkel printen werkt hier. F9 na alles selecteren wert niet! Dit is alleen voor de inhoudsopgave. Alle andere verwijzingen worden hiermee niet geupdate.
Ik vind het eigenlijk een beetje belachelijk dat je de verwijzingen niet kunt laten updaten zonder te moeten printen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rechtermuisknop op een veld en bijwerken werkt ook niet?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:16:
Enkel printen werkt hier. F9 na alles selecteren wert niet! Dit is alleen voor de inhoudsopgave. Alle andere verwijzingen worden hiermee niet geupdate.
Nietes. Over wat voor soort verwijzingen heb je het dan? Ik kan hier (in Wd2k7) met alle soorten automatische verwijzingen die ik kan verzinnen (nou ja, op VBA na dan maar zelfs dan moet het vast kunnen als je je druk maakt :+ ) gewoon F9 gebruiken.

Ipv fysiek printen kan je trouwens natuurlijk ook naar bijv. pdf printen.
offtopic:
Verwijzingen updaten voor je op print drukt lijkt me niet eens echt nodig. Als de verwijzing goed staat, mag het geen ramp zijn als het niet is geupdatet tot je een keer print of sluit&opent. Scheiding vorm en inhoud en zo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1