Zojuist contact opgenomen met de support afdeling van Microsoft. Ik heb namelijk een probleem met het aanmaken van mappen in Entourage voor mijn Mobileme email adres. Dit lukt mij op geen mogelijkheid. Ik kan wel mappen aan maken wanneer ik naar mobileme.com ga, maar dan krijg ik ze niet gesynct met Entourage. Vervolgens de klantenservice van Microsoft gebeld en zij gaven mij aan alleen antwoord op deze vraag te stellen wanneer ik eerst mijn creditcard trek en hun 299 euro betaal, aangezien "synchronisatie-vragen" 299 euro kosten.
Dit stimuleert mij niet bepaald om in de toekomst nog legale software van microsoft te kopen. Ik verwacht wanneer ik voor een microsoft licentie betaal, ik hiervoor service krijg.
Mijn vraag:
Weet iemand hoe ik voor mijn Mobileme account in Entourage mappen kan aanmaken, die zowel op de mobileme-server, mijn iPhone als op mijn Macbook in Entourage zichtbaar zijn?
Alvast bedankt!
Dit stimuleert mij niet bepaald om in de toekomst nog legale software van microsoft te kopen. Ik verwacht wanneer ik voor een microsoft licentie betaal, ik hiervoor service krijg.
Mijn vraag:
Weet iemand hoe ik voor mijn Mobileme account in Entourage mappen kan aanmaken, die zowel op de mobileme-server, mijn iPhone als op mijn Macbook in Entourage zichtbaar zijn?
Alvast bedankt!