Goedenmiddag,
ik heb eergisteren mijn nieuwe systeem binnen gekregen:
alles netjes gemonteerd, windows geinstalleerd, alles prima! lekker gegamed etc. 0,0 problemen.
nu wilde ik gister de pc weer opstarten, maar hij start niet meer op. lampjes branden, ook op moederbord (led indicators voor de processor) alle fans draaien, van voeding, processor, videokaart en kast.
alleen hij start niet op. ook het startscherm om naar de bios te gaan komt niet.
vervolgens windows 7 dvd erin gedaan, en gereset. toen kreeg ik dus wel het windows opstartscherm, maar voor de installatie kon hij geen harde schijven vinden??
dus ik de pc uitgezet en de kabels van de HDD gecontroleerd. pc weer opgestart om te kijken of hij het nu wel deed, maar sindsdien krijg ik de windows cd ook niet meer opgestart???
iemand enig idee?
ik heb eergisteren mijn nieuwe systeem binnen gekregen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 925 | € 114,75 | € 114,75 |
| 1 | be quiet! L7 430W | € 41,50 | € 41,50 |
| 1 | Club3D HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E | € 128,12 | € 128,12 |
| 1 | Cooler Master Elite 331 Zwart | € 26,39 | € 26,39 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | MSI 785GM-E51 | € 61,75 | € 61,75 |
| 1 | Western Digital Caviar Black WD5001AALS, 500GB | € 43,82 | € 43,82 |
| Importeren | Totaal | € 501,23 | |
alles netjes gemonteerd, windows geinstalleerd, alles prima! lekker gegamed etc. 0,0 problemen.
nu wilde ik gister de pc weer opstarten, maar hij start niet meer op. lampjes branden, ook op moederbord (led indicators voor de processor) alle fans draaien, van voeding, processor, videokaart en kast.
alleen hij start niet op. ook het startscherm om naar de bios te gaan komt niet.
vervolgens windows 7 dvd erin gedaan, en gereset. toen kreeg ik dus wel het windows opstartscherm, maar voor de installatie kon hij geen harde schijven vinden??
dus ik de pc uitgezet en de kabels van de HDD gecontroleerd. pc weer opgestart om te kijken of hij het nu wel deed, maar sindsdien krijg ik de windows cd ook niet meer opgestart???
iemand enig idee?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl