Unreal (Tournament) logo, wie heeft deze ??

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Hallo, ik ben op zoek wat naar mijn menig toch echt een unreal tournament logo is, hij lijkt wel wat op die quake logo, maar heeft in het midden wat anders en de bolling van de logo loopt niet zover door naar boven, op de search kom ik nix vinden en op de websites die over unreal gingen ook niet, ben ik nou in de war of bestaat die niet en heb ik gewoon een quake logo gezien, en was ik een beetje duf..

wie o wie?

want deze moet op de nog "maagdelijke" andere zijkant van mijn case! met een neon erachter.. bl bla.... ja kent het wel de pics volgen uiteraard als het klaar is, maar dar moet ik mijn logo voor hebben!!!

/edit

ik heb hem hier een keertje voorbij ziejn komen, vandaar dat ik dit hier post..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

geen idee, zou dit (ook) ergens ander posten ;)

Verwijderd

bedoel je die verfraaide U ??

Verwijderd

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 11:45

cue

bedoel je deze? ik hbe 'm ook in eps voor je moet je ff mailen of via icq laten weten

Afbeeldingslocatie: http://www.large.nu/unreal.jpg

:P

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
/schaam mode

ik zal wel ontzettend duf zijn:? geweest of zo, want ik denk dat het een quake 3 logo is... die lijkt het er het meeste op :(

maar ja maakt ook niet uit, denk wel dat die op mijn kast kot met pleziglas en een blauwe neon erin (2e blauwe neon dus :))

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
nou als dat een kwak3 logo is, eet ik mijn webcam op
Pagina: 1