🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Nee ik heb de logs bekeken maar daar kan ik niets in vinden.
Mogelijk en ook vanwege de MB swap dat ik Windows 7 eens opnieuw installeer om te zien of dat eea oplost.
Maar goed liever niet natuurlijk.
Mogelijk en ook vanwege de MB swap dat ik Windows 7 eens opnieuw installeer om te zien of dat eea oplost.
Maar goed liever niet natuurlijk.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Je hebt dus een MB swap gedaan zónder herinstallatie?
Dat zou wel eens je probleem kunnen veroorzaken... dit gaat maar zeer zelden goed namelijk. Herinstallatie van Windows zou je een eind op weg moeten helpen iig.
Dat zou wel eens je probleem kunnen veroorzaken... dit gaat maar zeer zelden goed namelijk. Herinstallatie van Windows zou je een eind op weg moeten helpen iig.
Na heel veel driver detecties draait hij wel gewoon en (naast windows activatie) geen andere problemen.woelders schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:43:
Je hebt dus een MB swap gedaan zónder herinstallatie?
Probleem had ik dus al sinds het in gebruik nemen van de Gigabyte.
Device manager geeft geen fouten en alles is up to date.
[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 26-11-2009 09:45 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
In dat geval zou ik ook eens voor een herinstallatie gaan ja. Heb laatst het mobo, processor en ram vervangen van mijn HTPC zonder schone installatie. Windows Vista draaide wel gewoon door inderdaad nadat alle drivers geinstalleerd werden, maar toch niet zo lekker als normaal gesproken. Veel vastlopers, problemen met automatisch afsluiten van programma's en dergelijke. Is allemaal verdwenen nu ik een schone installatie gedaan heb!
Dat wordt backuppen en opnieuw beginnen.Rupie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:55:
In dat geval zou ik ook eens voor een herinstallatie gaan ja. Heb laatst het mobo, processor en ram vervangen van mijn HTPC zonder schone installatie. Windows Vista draaide wel gewoon door inderdaad nadat alle drivers geinstalleerd werden, maar toch niet zo lekker als normaal gesproken. Veel vastlopers, problemen met automatisch afsluiten van programma's en dergelijke. Is allemaal verdwenen nu ik een schone installatie gedaan heb!
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Net even getest met memtest86+ (1 uur laten draaien 2 passes) en guess what....
kreeg een melding van een kapot adres (en 15 fouten)
Die gaat dus retour. Hopelijk draait dan alles stabieler.
kreeg een melding van een kapot adres (en 15 fouten)
Die gaat dus retour. Hopelijk draait dan alles stabieler.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Pagina: 1