Toon posts:

5870 geluids problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een 5870 bij alternate gekocht (moest me wel de blubber rijden want er waren er nog 2)
Kaart er thuis ingezet en WAUW!!!!!! echt fantastisch. (daar niks over te klagen)
HDMI kabel aangesloten en GAMEN MAAR.

Nu wil het geval dat het geluid nu plotseling heel raar doet ingame (alle games) gekraak en gepiep en gaat niet over door instellingen aanpassen. Ik heb een Creativelabs Gamer Extreme erin zitten en heeft altijd perfect gewerkt, verder is mijn on-board geluidskaart uitgeschakeld, en geluid via mijn videokaart ook (zover ik weet)
Herkend iemand deze klacht en weet diegene ook wat ik eraan moet doen.
Alvast bedankt.

P.S.
Het is begonnen toen ik in BF2 het geluid op XFI zette en ultra high zette, na een hoop kabaal gelijk weer terug gezet maar mocht niet baten, nu is in windows en in spellen het geluid SLECHT. :? :?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:47
>Drivers geupdate?
>Speakers defect? Andere geprobeerd
> Wat is je OS?

Een beetje meer informatie kan geen kwaad,

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Topicstarter
win 7 laatste versie, heb een kop telefoon, drivers is een idee, nu draait 9.11, misschien naar 9.10

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:36:
win 7 laatste versie, heb een kop telefoon, drivers is een idee, nu draait 9.11, misschien naar 9.10
Update ook even je geluidskaart naar de nieuwste drivers.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:47
probeer eens je geluidskaart eruit te halen en onboard te gebruiken. Koptelefoon even op een ander laptop/pc aansluiten? Je moet het even uitsluiten dat je koptelefoon defect is. Kan natuurlijk zo zijn (puur toeval, maar mogelijk)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 22:11
Giem schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:38:
[...]

Update ook even je geluidskaart naar de nieuwste drivers.
Denk dat z'n geluidskaart hier niets mee te maken heeft aangezien het geluid via zijn HD5870 gaat.

Verwijderd

Accesteam schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:15:
[...]

Denk dat z'n geluidskaart hier niets mee te maken heeft aangezien het geluid via zijn HD5870 gaat.
Denk het toch wel, IMHO zitten de drivers van geluidskaart en van HDMI elkaar in de weg.
Probeer eens je geluidskaart uit te schakelen (of eruit te halen) en je onboard geluid uit te zetten verwijder van beide de drivers. Het beste kun je dat doen met een driver sweep.

P.S. mijn 5850 werkte pas goed met 9.11, dus ik zou geen lagere driver proberen
Pagina: 1