Adobe Dreamweaver Syncronisatie ftp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Beste Gotter's

Ik zit momenteel met een probleem in dreamweaver CS4.
Het zit namelijk zo als ik een index.htm pagina aanmaak in dreamweaver en deze koppel aan mijn ftp om deze te laten synchroniseren na dat ik voor het eerst heb gesynchroniseerd dan geeft dreamweaver de melding dat op de ftp een nieuwere versie staat. Terwijl de timestamp van de bestanden ongelijk is (van dreamweaver het nieuwste). Ik kan wel pushen dat hij deze index.htm moet gaan pushen maar dat is volgens mij niet de bedoeling van synchronisatie. Ik heb de webhosting bij Strato staan (Enterprise edition)

Dus de vraag waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen. Dit merk ik nu voor het eerst daarvoor ging het wel goed als ik het om de dag deed maar vandaag veel wijzigingen proberen door te voeren net zoals morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet je zeker dat zij geen andere tijdzone oid gebruiken?

Wat gebeurt er als je het teruglaat syncen? Heb je dezelfde versie dan wel of klopt de inhoud niet?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nee dezelfde tijdzone heb ook al gedacht dat ze alleen naar de datum keken en niet naar de tijd. Dit was volgens de helpdesk van strato niet het geval.

Als ik hem teruglaat syncen dan krijg ik de oude index terug. Zat ook al te kijken naar de datum na de sync deze veranderd wel alleen de inhoud niet.