[M3N-HD HDMI]Geen beeld op Bravia full HD tv

Pagina: 1
Acties:

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
De situatie:
Er staat een computer met windows 7 in de woonkamer met daaraan een Sony full HD tv. Dit heeft tijden goed gewerkt. Er werd keurig beeld getoond. Op dit moment werkt het niet meer. Er komt geen beeld op de tv. Dat is niet per se een windows probleem omdat ook het POST scherm niet getoond wordt. Er komt helemaal niets voorbij.

De tv is aangesloten op de onboard HDMI aansluiting en dat is, als ik het goed heb een nvidia 8200.

Alle kabels zijn nagekeken en opnieuw aangesloten. PC is herstart, maar er kan dus niet worden gecontroleerd of dat goed gaat. Het probleem doet zich voor bij een vriend van mij en ik ben niet in de buurt om het op te kunnen lossen. Ik heb aangeraden er een monitor aan te hangen om te kijken of die wel beeld geeft. Echter, hebben ze die niet in huis, dus als er iemand nog andere goede ideeën heeft zijn ze meer dan welkom.

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Zit er geen standaard VGA aansluiting op de tv?

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 14:19
Er werd keurig beeld getoond. Op dit moment werkt het niet meer.
Wat is hiertussen gebeurd?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Plakjekaas schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:42:
Zit er geen standaard VGA aansluiting op de tv?
Misschien wel een goed idee. Dat zal ik even navragen. Ik gok zomaar van wel.
bas r schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:46:
[...]

Wat is hiertussen gebeurd?
Niets. Het werkt opeens niet meer. Dat is tenminste wat gezegd wordt. Dat kan ik niet controleren natuurlijk

edit: de stroom is van de pc gehaald en daarna is alles weer aangesloten en het werkt weer. Geen idee wat de echte oplossing van dit verhaal is geweest, maar het werkt.

[ Voor 46% gewijzigd door Hann1BaL op 26-11-2009 00:51 ]