PSN: Houtvlot
Verwijderd
Heb ik ook thuis liggen en komt op de 1.4 dus jij hebt perfecte kwaliteit.
Maar ff opsplitsen dus zoals hierboven werd gezegd
kan dat of moet ik dan opnieuw rippen???
Verwijderd
Ik weet niet hoe goed de kwaliteit is? probeer eens wat mindere kwaliteit, dan wordt ie zeker kleiner ik.
Ik hem zelf op 2 cd's.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zal ik M:I-2 op 1 of 2 CD's mikken???
Als ik fast forward na het 'vastloop-moment' dan gaat de film wel gewoon verder.
Verwijderd
Dit maakt wel degelijk uit, het geluid gaat dan out of sync lopen !Op maandag 05 maart 2001 19:32 schreef loos het volgende:
Theeboon: ja dat kan je idd fixen, gewoon met virtualdub die frame opzoeken waar ie fast loopt en die frame deleten. 1 frame minder maakt toch niks uit voor het kijken zelf.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ik heb allebei de DVD's legaal in mijn bezitOp maandag 05 maart 2001 16:55 schreef obsidian het volgende:
Ik heb hem open gelaten aangezien er ook over de DiVX technieken werd gepraat. Als er teveel over illegale DiVX's gepraat gaat worden gaat ie alsnog dicht.
je kan komen kijken als je wil
dit is gewoon een soort van backup
Verwijderd
Hij vraagt niet waardat hij de betreffende DiVX kan downen maar hoe hij ze kan bewerken.
Hee Obsilian,Op maandag 05 maart 2001 16:55 schreef obsidian het volgende:
Ik heb hem open gelaten aangezien er ook over de DiVX technieken werd gepraat. Als er teveel over illegale DiVX's gepraat gaat worden gaat ie alsnog dicht.
Ik weet niet waar jij ineens van bent aan komen waaien (ik vind het allemaal best hoor, welkom op GoT en veel plezier), maar waar haal jij in godsnaam vandaan dat er over illegale DivX-en wordt gepraat..?
En ookal is dat zo, dat wordt al tijden gedoogd hier, zolang er niet té specifiek over gepraat wordt. Als ik gewoon zeg: Ik heb een DivX gedownload
Net als dat er openbaar gepraat wordt hier over wat men allemaal aan illegale software op hun PC heeft. Zolang er niet gelinkt wordt is er gewoon geen probleem.
Verwijderd
Jag
Jag
Wij ZIJN ook evil!
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Precies. Er wordt niet echt specifiek over gekletst. Dat zei ik toch?Op dinsdag 06 maart 2001 02:07 schreef Obi het volgende:
[knip]
Maar het is nu duidelijk dat er al afspraken over waren. Dus er is geen probleem. DiVX blijft een grijs gebied net zoals MP3's. Dus het blijft oppassen.
er is volgens mij niks grijs aan als je zelf de dvd hebtOp dinsdag 06 maart 2001 07:03 schreef obsidian het volgende:
[..]
Maar het is nu duidelijk dat er al afspraken over waren. Dus er is geen probleem. DiVX blijft een grijs gebied net zoals MP3's. Dus het blijft oppassen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Tja, ik kan Titanic én Heat samen op één cd krijgen als ik dat zou willen, maar een beetje kwaliteit is ook wel gewenst...Op dinsdag 06 maart 2001 17:39 schreef ReseTTim het volgende:
ik had laatst een Divx film 'The Green Mile' die film duurd 3 uur en paste gewoon op een 650mb cdr.
Een DVD van 100mins naar 1x 695MB divx,
- Low of Fast motion, wat maakt het in grote lijnen uit?
- 44100 of toch 48000 Hz audio?
- Hoelang zou het compressen ong. duren op een TB1000(10x100)/512RAM? Ik heb iets gehoord van 12-16 uur 'dedicated'?
Lees dit even door: http://obi.netzone.nl (navigeer: PC -> DivX).Op woensdag 07 maart 2001 00:39 schreef nOLoGIc het volgende:
Misschien wat suffe/vaak gestelde vragen:
Een DVD van 100mins naar 1x 695MB divx,
- Low of Fast motion, wat maakt het in grote lijnen uit?
- 44100 of toch 48000 Hz audio?
- Hoelang zou het compressen ong. duren op een TB1000(10x100)/512RAM? Ik heb iets gehoord van 12-16 uur 'dedicated'?