[Folding@Home] Console client als service

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:26
Enige tijd geleden heb ik de ATI console client al werkend gehad onder XP en op een Athlon 64 3200+. Maar ik heb nu een upgrade gedaan naar een Phenom II en Windows 7. Het probleem nu is dat de client wel als service geregistreerd wordt ("fah.exe -configonly" als admin laten draaien en wizard doorlopen). Maar nu komt hij niet verder dan Starting in het tabblad van de Task Manager. Ik heb al geprobeerd om de UAC helemaal naar beneden te schroeven, hem als admin te runnen, niet als admin te runnen.

Het geheel draait op:
MSI 770-C45
AMD Phenom II 720BE
Ati Radeon HD 3850
Windows 7 64-bit

Het enige wat ik nog kan verzinnen als matige workaround is om het als gewoon proces op te starten en het cmd scherm te minimimalisen naar de tray, maar dat is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Waar staan de F@H bestanden? In program Files of ergens anders?
Ik heb zelf mijn F@H clients die als service draaien op de D: schijf staan omdat het bij mij onder Vista 64 ook geen succes was als ze in program files stonden. Er zijn dan te weinig rechten om zaken weg te schrijven in die map als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Uit je post kan ik niet opmaken om welk type client het gaat, maar als het een GPU client is, dan zal die niet werken als service onder vista/win7 (als ik het me goed herinner), omdat services daar geen toegang meer hebben tot de GPU.

[ Voor 19% gewijzigd door emphasis op 25-11-2009 23:48 ]

________________-=Team ColdFusion=-______________

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:26
De bestanden staan in C:\FAH_GPU, dus dat mag het probleem niet zijn.
Het is inderdaad de GPU client, dus als dat zo is als emphasis zegt, dan zal ik over moeten op mijn laatste regel, het zou wel jammer zijn. Ik zal in ieder geval de gewone (CPU) console client vandaag of morgen eens installeren kijken of die het wel goed doet.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
Onder Vista en Windows7 kunnen services niet bij de GPU. Althans, niet zonder allerlei moeilijke trucs die dan door de programmeur moeten worden uitgehaald. Jij kunt er qua config e.d. dus niets aan veranderen, helaas.

Whatever