Toon posts:

[idee] Tweakers more social

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik zou graag zien dat het gemakkelijker wordt om je 'ondertitel' en/of 'signature' aan te passen. Dat het ook meer zoiets kan worden als een soort Tweak Twit: een korte SMS/Twit waarin je wat kwijt kunt. De backend voegt automatisch een date/timestamp toe, het niet langer nodig is om eerst naar myreact te moeten, profielwijzigen en je wachtwoord weer opnieuw in te moeten vullen (wat sowieso een hel is om allemaal te doen vanaf een mobiel).

Dit zou kunnen door een optionele optie toe te voegen aan je layout: een kleine box van 50 (scrolling) karakters waar je anytime en anywhere op T.net een update kunt intikken en op "OK" kan klikken om je ondertitel en/of sig bij te werken, zodat het dus meer lijkt op een Tweak Twit. (of leuke woordspeling: Tweat)

Twitter is redelijk populair en voorkomt ook dat Tweakblogs worden gevuld met oneliners.

Denk bv aan berichtjes als: Woei! 5000 posts bereikt OF Woei N900 binnen! OF Zo slapen! OF Weblog is geupdate! { met een automatisch timestamp er voor }

Ik weet niet of het gaat werken, maar misschien het proberen waard i.h.k.v. een nog socialer FP/GoT?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DM functie :+ wordt daarvoor aardig (mis)gebruikt

overigens hebben diverse usertjes een variabel onderschrift, wat wijzigt nalv bepaalde handeling of gebeurtenis.

matis heeft wel leuke met Only in <plaats> als onderschrift, waaraan zijn avatar gerelateerd is

[ Voor 80% gewijzigd door himlims_ op 25-11-2009 20:50 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

DM is niet publiek ;)

Anyway, klinkt leuk. Zou helemaal vet zijn als er een Symbian S60v5 app voor komt ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Scrolling onderschriften zou ik niet willen, dan krijg ik zo'n kerstboomgevoel, helemaal in de NG-layout.

Wat inderdaad wel makkelijker zou zijn is net als je voorkeuren etc. op de frontpage een mooiere en gebruiksvriendelijker (zonder wachtwoord bij de niet-cruciale tabs) invoervelden.

Natuurlijk valt er door jezelf wat te coden dat je onderschrift gelijk getrokken wordt aan je twitter als je dat leuk vindt. crisp heeft zoiets voor z'n tweakblog en Erkens voor z'n sms'jes in z'n onderschrift

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zet mn tweets erin: [PHP]Signature update met cUrl :)

Daar heeft Matis zijn code uiteindelijk ook van gekregen. Uiteindelijk ben ik ook met een cron en ZF aan de slag gegaan.

[ Voor 48% gewijzigd door mithras op 25-11-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

himlims_ schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:48:
DM functie :+ wordt daarvoor aardig (mis)gebruikt

overigens hebben diverse usertjes een variabel onderschrift, wat wijzigt nalv bepaalde handeling of gebeurtenis.

matis heeft wel leuke met Only in <plaats> als onderschrift, waaraan zijn avatar gerelateerd is
Check deze :D Ik heb het overigens met ZendFramework, PHP en een cronjob gedaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 25-11-2009 20:57 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:53:
Scrolling onderschriften zou ik niet willen, dan krijg ik zo'n kerstboomgevoel, helemaal in de NG-layout.
Ik ook niet, maar ik bedoel een kleine tekstbox waar je het anywhere en anytime kunt aanpassen. Met klein bedoel 50 karakters, maar dat er meer inpast (bv max 150) - dus dat de invoer meescrollt met het typen (niet het weergeven)...met timestamp en alles; nu is het veel te omslachtig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 20:50

Sebazzz

3dp

Een Tweakers.net API! :Y)

SOAP webservice, lekker universeel bruikbaar :P

[ Voor 50% gewijzigd door Sebazzz op 25-11-2009 21:07 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ja, of een verkapte xml-rpc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 20:50

Sebazzz

3dp

Maak er dan gelijk een karmashop item van, geen gek idee toch :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Nja, zo lastig is het niet. elke programmeer taal die post-headers kan sturen kan dat maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

als je elke minuut de rest van de wereld wat wil mededelen dan hebben we daar IRC voor. Verder is het mogelijk om remote je signature bij te werken, kost alleen wat tweaking, maar is niet onmogelijk. Lijkt me niet iets waar we tijd in gaan stoppen.

Oh, en twitter is voor n00bs die niet snappen wat IRC of een weblog is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.