• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ben al een tijdje aan het zoeken naar een apparaat waarmee ik:
-op kan nemen van tv / tijdens het tv kijken kan pauzeren (timeslip)
-mp3 kan afspelen
-dvd/blue ray kan kijken
-met netwerk en USB aansluiting
-bij voorkeur ook met mogelijkheden voor YouTube, uitzendinggemist e.d. en ook weer plugin oid

En dat alles met een mooie GUI via de tv.

Nu heb ik eigenlijk geen zin om een htpc samen te stellen, het liefst heb ik een apparaat dat alles in één combineert, maar deze ben ik nog niet tegengekomen. Hebben jullie suggesties?

(heb al veel op GoT en via Google gezocht, maar nog geen apparaat gevonden dat alles in zich heeft)

• RutgerJan
Even een schopje...

Ligt het nou aan mij, of bestaat wat ik zoek gewoon niet? Zoek me suf...
Er bestaan de meest fantastische mediaplayers, maar die hebben dan weer geen tv ingang (gewoon kabel), dvd/hdd recorders hebben dat weer wel, maar dan weer geen mogelijkheden voor het afspelen van mp3, bekijken van foto's e.d. Een htpc wil ik liever niet vanwege stroomverbruik, opstarten e.d. en dat het weer tijd kost om er een samen te stellen.

Wie weet raad?

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:43
Popcornhour c200?

• RutgerJan
Geen ingebouwde dvd speler en geen aansluiting voor de kabel...

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Alleen de Oppo en de HDI BD Prime heben dat, Waarbij de Oppo niet primair een media streamer is maar BD live en LDNA features heeft (als ik het wel heb)

[ Voor 56% gewijzigd door DaBuzzzzz op 27-11-2009 12:14 ]

• RutgerJan
DaBuzzzzz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:10:
Alleen de Oppo en de HDI BD Prime heben dat, Waarbij de Oppo niet primair een media streamer is maar BD live en LDNA features heeft (als ik het wel heb)
Die HDI DB Prime was ik ook al tegengekomen, lijkt me een mooi apparaat, ziet er ook goed uit. Maar ook hier zit voorzover ik het zie geen tv tuner in, je kan er dus geen tv programma's mee opnemen, timeshiften e.d. Als dat er in zou zitten zou het het perfecte apparaat zijn.

Die Oppo was nieuw voor me, maar voldoet ook niet aan mijn wensen (tv opnemen en timeshiften, dvd/blueray (dat laatste zou nog niet eens perse hoeven), ingebouwde hdd (of mogelijkheid daartoe), netwerk aansluiting, mogelijkheid om foto's te laten zien, mp3s te spelen e.d. en dat ook nog in een mooi strak apparaat :))

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 19:29
Neem dan gewoon een laptop aka Notebook, heb je met Blue-ray spelers, HDMI utgang en LAN/Wifi mogelijkheid. Dan nog extern via USB een DVB-T tuner aansluiten en gaan met die banaan

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
of zoiets Afbeeldingslocatie: http://i00.twenga.com/computer/desktop-pc/asrock-nettop-ion-330-bd-p_546362vb.png
Pagina: 1