mobile intel 4 family chipset drivers gezocht

Pagina: 1
Acties:

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2025

militair90

sure we can f*uck it up

Topicstarter
hallo

ik heb een laptop met daarin een mobile intel 4 series express chipset family

ik kan hier negens drivers voor vinden die werken, als ik google naar drivers hiervoor en op de site van intel terecht kom en daar alles invul zoals os en alles krijg ik drivers die volgens een error niet compitble zijn!

kan iemand mij helpen?

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ze maken ook geen drivers meer voor Windows 3.11...

Kan je aangeven welk merk type laptop het is en welk besturingssysteem erop draait?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

krijg ik drivers die volgens een error niet compitble zijn!
Samenvatting topicstart
Help !!! Ik heb een foutmelding wat moet ik doen !!!!

welke drivers heb je gedowload ? wat voor error krijg je exact (Sceendumpje mischien) ? etc ... zie ook boven

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 25-11-2009 19:40 ]

Iperf

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

Topicstarter
de laptop is een packard bell hera g en draait op windows vista, hij is niet van mij maar van een vriend van mij

de error zegtletterlijk : ''het stuurprogramma dat word geinstaleerd is niet gevalideerd voor deze computer. vraag de fabrikant van de computer om de juiste stuurprogramma's''Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/2379/errortr.jpg

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

En heb je dat advies al opgevolgd en gekeken bij Packard Bell zelf? Je post dit in VB, ben je dan op zoek naar videodrivers voor de integrated GMA4500 video? Welke Windows gebruik je?
Je bent nogal summier in het verstrekken van informatie. Bedenk je dat wij de laptop niet voor onze neus hebben staan en dat de meesten van ons geen werkende glazenbol hebben staan. Vertel dus zoveel mogelijk.

Ik zoek wat op Hera G, en ik vind dat het een "EasyNote MH45" zou kunnen zijn, klopt dat? Want dan geven ze je deze website: http://support.packardbel...?i=platform_hera_g&g=2000
En als het niet het goede model is kun je zelf ook eerst even hier gaan kijken: http://support.packardbel.../?m=step2&i=menu_notebook

De website is trouwens wat brak, ik zie dat de links niet altijd werken.
Ik ben hier begonnen: http://support.packardbell.com/uk/
Gekozen voor de tweede stap en zo op zoek gegaan naar de "Easynote MH45" in de categorie "Notebooks".

Het bezoeken van de website van de fabrikant vind ik toch echt één van de dingen die je doet alvorens je een topic opent. We verwachten namelijk wel wat eigen inzet om het probleem op te lossen en vooraf zelf onderzoek doen valt daar onder. Ook wil ik je vragen wat te doen aan je schrijfstijl, want ik mis o.a. interpunctie (punten en komma's) en hoofdletters. Netjes verzorgde tekst draagt bij aan de leesbaarheid er van en toont aan dat je je inzet in plaats van dat het lijkt alsof je het hier gewoon even neerkwakt.
Zie ook Het algemeen beleid

*titelfixje

[ Voor 16% gewijzigd door Ultraman op 25-11-2009 20:24 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

Topicstarter
sorry voor het gebrek aan informatie, de laptop is ook van een vriend van mij en niet van mezelf, ik heb de laptop zelf ook niet onder mijn neus, vond het al lastig genoeg om bij hem los te peuteren wat voor laptop hij had en hoe ik er achter gekomen welke chipset hij had weet ik zelf ook niet meer :P

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

militair90 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:30:
sorry voor het gebrek aan informatie, de laptop is ook van een vriend van mij en niet van mezelf, ik heb de laptop zelf ook niet onder mijn neus, vond het al lastig genoeg om bij hem los te peuteren wat voor laptop hij had en hoe ik er achter gekomen welke chipset hij had weet ik zelf ook niet meer :P
Ah, dat is ook wat anders dan
ik heb een laptop met daarin een mobile intel 4 series express chipset family
Maar dan snap je mijn opmerking. Weinig info leidt tot weinig (nuttige) antwoorden. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

Topicstarter
maar denk nu dat ik het probleem heb. bedankt ultraman, fish en thenetrunner voor deze snelle reactie! _/-\o_

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 17:32
Heb hier ook een Hera G liggen dus kan wel even kijken als het nog nodig is?

/edit: Drivers van de Intel site lijken gewoon te werken, hoewel ik zelf Win7 RC gebruik ipv Vista. Weet niet met welke Vista versie dit model standaard geleverd is, maar aangezien er 4GB in zit moet je ook even vragen of er momenteel 32bit of 64bit Vista op staat, aangezien dit qua drivers wel uitmaakt.

[ Voor 140% gewijzigd door Nielson op 25-11-2009 21:06 ]

• militair90

militair90

sure we can f*uck it up

Topicstarter
Nielson schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:35:

/edit: Drivers van de Intel site lijken gewoon te werken, hoewel ik zelf Win7 RC gebruik ipv Vista. Weet niet met welke Vista versie dit model standaard geleverd is, maar aangezien er 4GB in zit moet je ook even vragen of er momenteel 32bit of 64bit Vista op staat, aangezien dit qua drivers wel uitmaakt.
ja dat is dus het probleem, hij heeft er weinig verstand van en weet alleen dat het vista home premium is. en de drivers die ik hem stuur van de intel site zegt hij die werken niet. ik weet het nu zelf ook niet meer.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

militair90 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:48:
[...]

ja dat is dus het probleem, hij heeft er weinig verstand van en weet alleen dat het vista home premium is. en de drivers die ik hem stuur van de intel site zegt hij die werken niet. ik weet het nu zelf ook niet meer.
Hoeveel Bit is het OS? als je 32 bit heb werkt 64 bit niet namelijk en visa versa.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 17:32
Je kunt ook automatisch laten checken op driverupdates: http://www.intel.com/support/detect.htm

Hoewel dat onder m'n x64 Win7 niet helemaal lekker werkte, maar misschien gebruikte ik de verkeerde browser. Verder zou je 'm ook windows update kunnen laten draaien, daar zijn ook erg veel drivers te vinden bij Vista en Win7.
Pagina: 1