Ik zit met een heel vreemd probleem en kom er maar niet uit.
Als ik mijn pc aanzet krijg ik maar een klein gedeelte van mijn desktop te zien.
Alleen de linkerbovenhoek is zichbaar en die wordt dan in het midden van mijn scherm getoond.
Als ik dan Ctrl Alt Del doe dan kan ik netaan op andere gebruiker klikken en dan is mijn beeld wel weer normaal en ik klik dan op mijn naam en alles is goed.
Als ik dan mijn pc uitzet en weer aan krijg ik weer hetzelfde probleem maar als ik hem laat herstarten is alles meteen de goede grote.
Ik heb alle drivers geprobeert, bios is geupdate W7 32 bit geeft hetzelfde probleem.
Videokaart in ander systeem met W7 starter geeft geen probleem.
Is er iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet.
Mijn systeem:
Core i7 860
4 gb OCZ geheugen
MSI P55-GD65
Sapphire 5750
Intel 80 gb SSD
W7 64 bit
LG W2453v en Samsung 205 BW monitor
Als ik mijn pc aanzet krijg ik maar een klein gedeelte van mijn desktop te zien.
Alleen de linkerbovenhoek is zichbaar en die wordt dan in het midden van mijn scherm getoond.
Als ik dan Ctrl Alt Del doe dan kan ik netaan op andere gebruiker klikken en dan is mijn beeld wel weer normaal en ik klik dan op mijn naam en alles is goed.
Als ik dan mijn pc uitzet en weer aan krijg ik weer hetzelfde probleem maar als ik hem laat herstarten is alles meteen de goede grote.
Ik heb alle drivers geprobeert, bios is geupdate W7 32 bit geeft hetzelfde probleem.
Videokaart in ander systeem met W7 starter geeft geen probleem.
Is er iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet.
Mijn systeem:
Core i7 860
4 gb OCZ geheugen
MSI P55-GD65
Sapphire 5750
Intel 80 gb SSD
W7 64 bit
LG W2453v en Samsung 205 BW monitor