Hi SIM kaart in iPhone, werkt dat?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04 11:50
Mijn vriendin kan een iPhone van Vodafone krijgen. Ze beweert dat deze simlock vrij is, maar volgens mij kan dat niet, als deze via een provider wordt verkregen :?

Kan ik haar nu mijn N97 geven en haar iPhone overnemen, daar mijn Hi sim kaart in doen en dan werkt alles via mijn Hi abbo? Bellen, internet etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een iPhone valt softwarematig te unlocken (dit mag hier niet op GoT besproken worden maar met de nodige zoektermen wel te vinden).

iPhone unlocked = werkend met Hi
iPhone simlocked = alleen met simkaart van provider (in NL T-Mobile)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 22:26
in Nederland verkoopt Vodafone geen iPhones, dus er klopt al iets niet. In Nederland is T-Mobile de enige provider die de iPhone verkoopt, deze toestellen zijn sim-locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hmm, vaag verhaal dus 8)7

Nou heb ik bij dat Hi contract ook de standaard verzekering/service genomen, die zal vast niet gaan gelden voor de iPhone.

Ik denk dat ik iets teveel mogelijke beren op de weg zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bij de iPhone kan je heel makkelijk van simkaart wisselen, doe gewoon eens de jouwe in de iPhone en kijk of je kunt bellen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:11
partyondude, dit is een vraag die je zelf toch ook vrij gemakkelijk moet kunnen beantwoorden. Op GoT verwachten we toch echt wat eigen inzet. Inmiddels zijn in het topic ook de nodige antwoorden te vinden, dus ik zal het niet sluiten. Maar let daarop in het vervolg :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bijdehand ben geweest de zoek functie te gebruiken, neem aan dat je daarop doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Maar als ik dan hier ga kijken, zou het wel moeten kunnen?

http://www.phoneshop.nl/iphone-aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

partyondude schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:55:
Hmm, vaag verhaal dus 8)7

Nou heb ik bij dat Hi contract ook de standaard verzekering/service genomen, die zal vast niet gaan gelden voor de iPhone.

Ik denk dat ik iets teveel mogelijke beren op de weg zie.
Dat gaat niet werken, want je sluit de service af op de telefoon waar de service voor geld. Je i-mei nummer wordt tenslotte geregistreerd ;).

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:39
Ja dan kan het wel maar dan koop je geen iPhone van vodafone maar van phoneshop. Die hebben waarschijnlijk iPhone geimporteerd uit een land waar ze simlockvrij worden verkocht. Op zich geen probleem zo heb ik de mijne ook maar denk er aan dat je voor garantie dan aangewezen bent op phoneshop en die het dan af moet handelen in land van herkomst van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Maar vwb m'n abbo (Hi 35 + eindeloos online xtra snel) zou het moeten kunnen?

Dat Hi service contract moet ik dan een jaar uitdienen of gewoon aan m'n vriendin geven :)

• jjbstolk
Je kan dan zelf kiezen welke sim je gebruikt van welke provider. Data abbonement werkt gewoon.

• partyondude
Ok, bedankt :)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb laatst ook gehoord dat iemand gewoon de iPhone 3GS kon kopen bij Vodafone. Diegene had gebelt met Vodafone en die zeiden dat het wel of een of andere manier kon. Weet het fijne er niet van maar ik heb toen gezegd dat T-mobile de enige in NL is die de 3GS verkoopt, en dat je dus altijd aan T-mobile vast zit. (er zijn natuurlijk ook andere manieren, lees import.)

Anoniem: 267247

jjbstolk schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:44:
[...]

Ja dan kan het wel maar dan koop je geen iPhone van vodafone maar van phoneshop. Die hebben waarschijnlijk iPhone geimporteerd uit een land waar ze simlockvrij worden verkocht. Op zich geen probleem zo heb ik de mijne ook maar denk er aan dat je voor garantie dan aangewezen bent op phoneshop en die het dan af moet handelen in land van herkomst van de iPhone.
Misschien een stomme vraag....maar zit er op die geïmporteerde simlock vrije iPhones wel een Nederlandstalig menu?
Ik zit ook te denken aan de aanschaf via phoneshop, maar heb geen zin in een iPhone met een Engelstalig menu bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-05 18:18
Anoniem: 267247 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:25:
[...]

Misschien een stomme vraag....maar zit er op die geïmporteerde simlock vrije iPhones wel een Nederlandstalig menu?
Ik zit ook te denken aan de aanschaf via phoneshop, maar heb geen zin in een iPhone met een Engelstalig menu bijvoorbeeld.
Je kan de taal van de menu's toch gewoon instellen?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
Je kan de taal van de iPhone gewoon instellen ook in Nederlands
Pagina: 1