Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Powercinema verwijderen, geen uninstaller

Pagina: 1
Acties:

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Topicstarter
Nadat ik mijn laptop heb geformatteerd en voorzien van een image (van de TU/e) bevindt PowerCinema zich op mijn harde schijf. Dat programma wil ik verwijderen, maar er zit geen uninstaller bij. In de lijst met geïnstalleerde programma's komt hij ook niet voor.

Nou heb ik de neiging om maar gewoon de map te verwijderen en daarna het register op te schonen met CCleaner oid. Echter, het programma start ook enkele services en heeft vast wel file associaties dus dat kon nog wel eens een rommeltje worden.

Hoe kan ik zo'n programma zonder uninstaller het best verwijderen?

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

al geprobeerd om er gewoon een schone instal van powercinema over heen te halen om dan te kijken of er wel een degelijke manier is om het programma te verwijderen?

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Topicstarter
Ach natuurlijk!

De installer van de trial version kon de oude versie verwijderen, waarna ik de installatie heb beëindigd :)

Thanks a bunch.

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

Dit topic kan op slot :P

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Op GoT gaan topics niet zomaar op slot. Dit gebeurt alleen als de TS te weinig input heeft, het topic te lang wordt (nieuw deel starten) of als het uit de hand loopt om een of andere reden. Dus weinig kans dat dit op slot gaat. ;)