Goeie dag allemaal, aller eerst bedankt dat jullie hier willen kijken.
mijn hardware:
moederboard - MSI P45 Neo3-FR
geheugen - 4x D2 ram 800-555 BlDrag k2 GEIL
processor - intel Core 2 Quad Q9550 socket 755
voeding - Cooler Master Silent Master 500w ATX2
videokaart - Ati Radeon HD4890 xfx
scherm - Acer b193 DVI
Nu is alles volgends de boekjes aan gesloten en heeft mijn computer circa 2 maanden gedraaid. als ik nu mijn computer opstart geeft mijn beeldscherm "no signal" aan. mijn computer is al 2 keer als losse onderdelen getest en 1 keer als computer getest bij alternate. de resultaten van deze test zijn negatief en betekent dus dat er niks defect is bevonden. heeft iemand een idee waar mijn probleem aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen. mijn beeldscherm is niet kapot want deze werkt nog op mijn laptop. Bij voorbaat dank.
Eelco
mijn hardware:
moederboard - MSI P45 Neo3-FR
geheugen - 4x D2 ram 800-555 BlDrag k2 GEIL
processor - intel Core 2 Quad Q9550 socket 755
voeding - Cooler Master Silent Master 500w ATX2
videokaart - Ati Radeon HD4890 xfx
scherm - Acer b193 DVI
Nu is alles volgends de boekjes aan gesloten en heeft mijn computer circa 2 maanden gedraaid. als ik nu mijn computer opstart geeft mijn beeldscherm "no signal" aan. mijn computer is al 2 keer als losse onderdelen getest en 1 keer als computer getest bij alternate. de resultaten van deze test zijn negatief en betekent dus dat er niks defect is bevonden. heeft iemand een idee waar mijn probleem aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen. mijn beeldscherm is niet kapot want deze werkt nog op mijn laptop. Bij voorbaat dank.
Eelco