[W7] Taalpakket verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-05 13:06
Hallo,

Ik had een paar weken geleden een Engels taalpakket moeten installeren. (De originele taal van mijn Windows-installatie is Nederlands). Ik heb nu weer het Engelse taalpakket er weer afgegooid (Op de juiste manier!), alleen nu merk ik dat er af en toe nog Engelse & Nederlandse woorden door elkaar verschijnen.

Het is niet zo dat ik geen Engels kan, alleen ik vind het irritant als er twee talen door elkaar worden gebruikt. Ik heb al naar het probleem gegoogeld, alleen ik kan geen oplossing vinden. Ook heb ik al geprobeerd om een nieuw gebruikersaccount aan te maken, alleen dit werkte ook niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Weet niemand iets...? :|

[ Voor 4% gewijzigd door X_lawl_X op 29-11-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 14:16

Tags NL

Harmful or Harmless?

Je hebt alles in Control Panel/Regional and Language options weer op Nederlands ingesteld? In wat voor programma's zie je dan nog Engels en Nederlands door elkaar staan?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Ja, heb ik gedaan.

Het zijn niet echt de programma's zelf waar iets mis mee is, maar het 'raamwerk' er om heen (de titelbalk etc). Als er een programma vastloopt staat er (Not responding) in plaats van (Reageert niet). Ook is de tekst die verschijnt als je met je muis over de drie knopjes linksboven (minimaliseer, maximaliseer en sluiten) in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 14:16

Tags NL

Harmful or Harmless?

Engelse taalpakket nogmaals installeren, controleren of je taal en land nog steeds op Nederlands staan en dan nogmaals verwijderen? (Had je tijdens het verwijderen de taal nog op Engels ingesteld staan of niet?)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 09:35
Zelf heb ik hier ook last van.
Heb een Engelse versie van Windows 7 Ultimate.

Heb er nu een Dutch Languagepack overheen gegooid, en bij configuratiescherm alles goed ingesteld. Wat ik altijd heb is dat hij bij het opstarten Welcome zegt in plaats van Welkom. Ook staat er Password in plaats van Wachtwoord. En bij het afsluiten doet hij het ook in het Engels... Echt heel vreemd, maar heb er niet erg veel last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:09

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

diabolofan schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:32:
Zelf heb ik hier ook last van.
Heb een Engelse versie van Windows 7 Ultimate.

Heb er nu een Dutch Languagepack overheen gegooid, en bij configuratiescherm alles goed ingesteld. Wat ik altijd heb is dat hij bij het opstarten Welcome zegt in plaats van Welkom. Ook staat er Password in plaats van Wachtwoord. En bij het afsluiten doet hij het ook in het Engels... Echt heel vreemd, maar heb er niet erg veel last van...
Is makkelijk op te lossen: Configuratiescherm --> Land en Taal --> Beheer --> Instellingen Kopieren en "Aanmeldingsscherm en accounts." en "Nieuwe Gebruikeraccounts." aanvinken.

Wellicht is dat ook wat TS zoekt. Maar dan op z'n Engels. :*)
Pagina: 1