belhuis met sip voip technologie

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte forum lezers,

ik zit met een idee die voor belhuizen zeer gunstig kan uitpakken.

Is er een manier om te bellen via voip telefoons die aangesloten zijn aan enkele computers.

ik heb net een site bekeken spam
Hier vind je een lijst met voip providers waarmee je gunstig kunt bellen naar internationale nummers.

Is er een manier om dit allemaal te realiseren zodat bellers een nummer draaien en een software dan uitzoekt welke voip provider het goedkoopst is.

Hoe kan dit allemaal aangesloten worden en hoeveel computers of voip gateways heb je nodig als je 8 voip telefoons wilt gebruiken.

Ik hoop dat iemand mij in details kan uitleggen hoe dit in realiteit kan werken.
bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 25-11-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je hebt hardware nodig waar je een dialplan en meerdere sipaccounts in kan zetten, meestal kan dat wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:44:
Is er een manier om dit allemaal te realiseren zodat bellers een nummer draaien en een software dan uitzoekt welke voip provider het goedkoopst is.
Ja. En ik kan 't weten want 't is toevallig onze business ;)
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:44:
Ik hoop dat iemand mij in details kan uitleggen hoe dit in realiteit kan werken.
bedankt
:D Ja joh, we maken je graag rijk door in detail uit te leggen wat je moet doen om dit plan uit te voeren :X

Euh, ik zie ten eerste al niet wat dit in SEA doet (Waar hoort mijn topic?), daarbij is dit een huge-ass scriptrequest en tot slot verwachten we dat je zélf werk verzet en je verdiept in materie. Je kunt hier wel terecht met concrete vragen omtrent de implementatie maar op deze manier is je topic totaal gedoemd te mislukken. Als je zelf al te lam bent om iets uit te zoeken gaan wij 't al zeker niet voor je doen.

En toch nog een tip dan: Kijk eens naar zaken als Asterisk.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 25-11-2009 15:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.