Ophelderen reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12
IK heb voor deze reactie een -1 gekregen chielsen in 'nieuws: Wikipedia kampt met exodus redacteuren'.

Nou was het duidelijk geen +2, en waarschijnlijk gewoon een 0.
Degene waarop ik reageerde had echter op dat moment +2 informatief. Omdat ie nu een +1 heeft denken mensen misschien dat ik het lullig bedoel, maar dat is niet zo.

Dus hopen dat het duidelijk is. Ik vind het anders namelijk geen -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Tjah, naar mijn inziens is het geen haatdragende post. Echt zinnig is hij ook niet dus sowieso een 0 voor irrelevantie. Maar wellicht dat de moderator in kwestie heeft gedacht dat de reactie op de man was.
Nu blijft er wel een vraag over: Waarom zou je zo een reactie willen geven? Hij voegt immers niets toe aan de topic. :?

Edit: Had hem op 0 gezet overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door MistrX op 25-11-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het ook een nulletje. Er zit geen flame in, maar ontopic is het ook niet. Dan kom ik uit op de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dikke nul. Hij is niet op de man, dat niet dus dat is verkeerd gemodereerd. Vindt je zelf dat je post een toegevoegde waarde heeft, trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:12
Nou ik zeg ook waarschijnlijk een 0. Het was meer bedoeld als vrolijke noot, maar niet eens zozeer offtopic.
Niet alle berichten kunnen informatief zijn he.

Het is alleen jammer dat het bericht niet meer overkomt zoals het zou moeten, omdat degene waarop ik reageer geen +2 meer heeft. De reden waarom ik hier plaats is om duidelijk te maken dat het een positief bedoeld bericht was, maar dorr de veranderde context niet duidelijk zo overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Aha helder. Ik begrijp je punt. Nou ja, hij staat nu op 0. :)
Soms is een vrolijke noot niet helemaal duidelijk. Wel jammer want soms lijkt het er op dat humor of iets soortgelijk vrolijks, niet meer gepost mag worden. En dat is natuurlijk niet waar.

Deze zaak lijkt me afgewikkeld.
Pagina: 1