Games verkopen op iPhone 400x beter dan op Android

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
nieuws: 'Games verkopen op iPhone vierhonderd keer beter dan op Android'

Ging voornamelijk over Gameloft, vandaag de dag lezen we: Gameloft 180 degree walks the talk

Oftewel Gameloft gaat wel degelijke Android supporten...
Artikel is al van afgelopen zondag, maar ik vind het wel een dusdanige update waard.. Wat jullie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-10 09:23

arnoudwokke

Redacteur
Lijkt me een typische pr-spin CLB: in het oorspronkelijke stuk van mij stond dat Gameloft minder zou investeren in Android-games, en dat hebben ze ook nu niet ontkend. Bovendien staat dat iPhone-games veel beter verkopen en dat wordt in het nieuwe statement eveneens niet ontkend. Er staat alleen dat ze games gaan maken voor Droid en Xperia X10 - die er door een hogere resolutie beter uitzien. En dat lijkt me niet meer dan logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gameloft also continues to support the current generation of Android phones and announces the imminent arrival of titles such as Assassin’s Creed.
Ik vind dit toch wel opvallend. Ze lijken zich dus niet exclusief op de nieuwe generatie high-endphones te gaan storten. Dit klinkt een beetje als "we gaan door waar we mee bezig waren". persoonlijk vind ik dat het bovenstaande nieuwsbericht toch wel wat in een ander daglicht zet, al is het natuurlijk niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Just my 2 cents over wat RoD zegt.. Ze gaan zich inderdaad richten op de nieuwe Android device
(2nd generation) maar ze zeggen nu dus duidelijk dat ze zich ook op de 'oude' generaties blijven focussen..

Of doel jij erop, dat ze nog steeds Android-games blijven maken voor de 'oude' generatie,
maar wij als consumenten natuurlijk niks weten over de inversteringen van Gameloft in die business..?

Misschien developpen ze wel 2 games, waardoor het lijkt alsof ze nog steeds Android goed supporten,
maar zijn die developerkosten natuurlijk maar een schijntje, van het budget waarmee ze begonnen?
Omdat ze in eerste instantie tientallen games wilden maken, wat dus nu niet doorgaat..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-10 09:23

arnoudwokke

Redacteur
Of doel jij erop, dat ze nog steeds Android-games blijven maken voor de 'oude' generatie,
maar wij als consumenten natuurlijk niks weten over de inversteringen van Gameloft in die business..?

Misschien developpen ze wel 2 games, waardoor het lijkt alsof ze nog steeds Android goed supporten,
maar zijn die developerkosten natuurlijk maar een schijntje, van het budget waarmee ze begonnen?
Omdat ze in eerste instantie tientallen games wilden maken, wat dus nu niet doorgaat..?
Exactly :) Ze komen nu in dit nieuwe statement *nergens* op terug en zeggen in feite zo goed als niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ajaa okee, naja dan houd het op, simpel zat =) Dank voor de snelle replies!

Pagina: 1