Gegevens op HDD van PS3 plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Hoi,

Even een klein vraagje.
Ik vroeg mij heel erg af hoe ik op een snelle manier gegevens op mijn PS3 HDD kan zetten.
Heb al gezocht maar kon zo snel even niks vinden... nu brand ik soms wat mp3 albums op een dvd en kopieer ik naar maar PS3. Maar ik wil ook een aantal films erop hebben... hoe kan ik dit snel doen?

Alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:05
Probleem is dat PS3 enkel FAT32 leest, en de maximum grootte hier 4GiB is.
Als je films kleiner zijn, kopieer ze dan via usbstick die volgens FAT32 is geformateerd.
Voor grotere, ga je niet onder een streaming server uit komen, zoals vb tversity of ps3mediaserver (wat je trouwens ook toelaat films te kopieren naar de PS3, maar ik dacht enkel als er niet moet getranscode worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
hmm daar mogen ze wel eens iets aan verbeteren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:32

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

KrusT schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:10:
Voor grotere, ga je niet onder een streaming server uit komen, zoals vb tversity of ps3mediaserver (wat je trouwens ook toelaat films te kopieren naar de PS3, maar ik dacht enkel als er niet moet getranscode worden).
Je kunt voor grote bestanden een splitter gebruiken om ze in stukken van 4Gb max te knippen. (TSMuxer kan dit bijvoorbeeld.)
Maar als je netwerk het toelaat is een media server de mooiste oplossing, geen gedoe met kopieren, splitten en usb disks, maar simpel een map delen met daarin je media. (zie mijn sig voor tutorial.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black