Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:07

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Ik zou wegens ruimte gebruik graag een harde schijf willen plaatsen in de 5,25" bay van een Antec LifeStyle Sonata III kast. Ik heb contact opgenomen met Cool-Blue waar ik de kast destijds heb gekocht om een te vragen of ze daar een oplossing voor hebben...
Goedemorgen,

Dat is een beetje het nadeel van een klik systeem zoals de sonata. U kunt proberen een van deze[ http://www.cool-prices.nl...=disktwin&groep=0&x=0&y=0 ] op uw hdd te schroeven, en dan daar weer die clips op . Ik kan u helaas niet garanderen dat dit ook gaat passen.

Met vriendelijke groet,
Ik zou graag wel de garantie hebben en daarom vraag ik me af of iemand mij kan vertellen of er een oplossing is voor deze kast en zo ja waar ik deze zou kunnen kopen.

BvD!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
past een swapbay niet?

(dat is een 5.25" 'doos' met luikje waar je een 3.5" harde schijf in kunt schuiven, die heeft stekker/contrastekker voor power en sata als een soort backplane erin zitten zodat je met normale sata kabel de 'doos' aan je moederbord kunt hangen en de harde schijf verder geen poespas nodig heeft)

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:07

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Ik heb geen idee of een swapbay werkt, kan me voorstellen dat het niet werkt door het kliksysteem zoals Cool Prices aangeeft.

Flickr