TV-In en TV Out

Pagina: 1
Acties:

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 17:49
Hey allemaal:)

Ik zocht eerst dus een coole videocard met TV-OUT, maar toen bedacht ik me dat ik ook wel een TV-IN Kan gebruiken.......Enige tips voor welke videocard ik moet hebben?
Ik denk dat rond de 350 tot 450 niet kan of wel?

En dan nog iets:
Met TV-IN kan ik dan van videoband NAAR pc recorden?

Bedankt maar weer.
Greetz,
Freezo

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 13:32 schreef Freezo het volgende:
Hey allemaal:)

Ik zocht eerst dus een coole videocard met TV-OUT, maar toen bedacht ik me dat ik ook wel een TV-IN Kan gebruiken.......Enige tips voor welke videocard ik moet hebben?
Ik denk dat rond de 350 tot 450 niet kan of wel?

En dan nog iets:
Met TV-IN kan ik dan van videoband NAAR pc recorden?

Bedankt maar weer.
Greetz,
Freezo
Ik zou een ASUS nvidia kaart kiezen. Dan moet je een deluxe kiezen daar zit TV-OUT en TV-IN op. Je kan denk ik wel van videoband naar PC recorden.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
koop gelijk geheugen bij, je zult het wel nodig hebben...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Jups Asus V??00 DLX kaarten zijn daar prima voor!

Het zijn geen high-end kaarten maar je kan er wel mee opnemen op je PC! Je kan er met de bijgeleverde software RealTime Mpeg1/2 mee opnemen, en dat is natuurlijk heel prettig en bespaart je een hoop ruimte!

Maar wees er op voorbereid, dat je wel een flinke tijd loopt te kutten voor je het uberhaupt aan goed aan de praat hebt, en dat je daarna nog es bezig bent de optimale instellingen te vinden :)

Maar voor ECHT goeie kwaliteit heb je nog altijd ECHTE hardware encoders nodig :P dit ding kan niet echt "speciale" dingen behalve gewoon wat er in komt gebruiken... ( Matrox kaartjes doen hardwarematige MJPEG compressie bijvoorbeeld )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Op maandag 05 maart 2001 13:48 schreef MGSNK het volgende:
koop gelijk geheugen bij, je zult het wel nodig hebben...
Geheugen? Waarom wil je geheugen gebruiken.
Als buffer? Dat is niet handig als je raw data gaat opslaan en je gaat je geheugen gebruiken heb je alleen maar een kleine marge voor data! uiteindelijk zal je toch data verliezen! En als je er een compressie overheen gooit nog steeds! want dan wordt de raw data in het geheugen gezet, en die wordt daarna gecomprimeerd en weg geschreven! Dus voor CAPTUREN zelf is het niet heel erg nuttig! Daar is gewoon een vette hdd wel relaxed voor :)

Voor het BEWERKEN daarintegen is het natuurlijk WEL nuttig, ik heb nu 256mb erin zitten, en moet zeggen dat werkt bes relaxed :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Idem met 392 Mb....
(Asus V3800 TNT2 32Mb TVR)
Pagina: 1