Vodafone bereik minder en problemen sinds storingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Howdy. :)

Ik heb sinds het begin van de 'reeks' storingen en probleempjes bij Vodafone toevallig nog wat meer problemen gekregen en ik vroeg me af of meer mensen hier misschien last van hebben. Een van mijn grote ergernissen is dat het bereik opeens zeer verslechterd is in mijn huis. Het was altijd al slecht bereik bij ons thuis, maar gepaard met de storingen heb ik nu gewoon denk de helft van de tijd geen bereik in huis. Ik moet hiervoor dan bijvoorbeeld naar het raam lopen. Daarnaast heb ik ook last ervan dat ik opeens geen berichten meer krijg (of zeer laat) dat er nieuwe mail is in mijn gmail inbox (Android heeft dit gewoon ingebouwd, altijd prima gewerkt tot sinds kort). Het laatste probleem is dat ik ook niet meer kan downloaden uit de Android Market, hoe goed mijn bereik ook is en heb hier meer mensen over zien klagen. Ik moet dan op een WiFi connectie gaan om iets te downloaden.

Zijn er misschien meer mensen die deze problemen ook ondervinden?

Mike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:21
In dit forum staan ook een aantal topics welke dit probleem in gemeen hebben:
[Vodafone] sinds Dé Storing geen connectie met MSN via UMTS
Na Vodafone storing geen voip meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Oké, bedankt voor de linkjes. Ik ga binnenkort maar eens een belletje gokken naar het nummer gegeven in 1 van de topics dan. Vind het toch nog wel raar dat het bereik opeens minder is.