Ik ben momenteel een beetje aan het experimenteren met Chrome momenteel, maar ik liep tegen een vervelende bug (feature
) op.
Momenteel werken de sneltoetsen niet in Chrome bij het invoegen/wijzigen van een bericht.
De sneltoets-combo's zijn momenteel:
ctrl+b; dit laat momenteel in Chrome de bookmark-balk verdwijnen (en weer tonen bij een tweede keer).
ctrl+i; doet niets, niets in het bericht-veld en ook niets in Chrome.
ctrl+u; deze combo laat de broncode zien van de huidige pagina in Chrome.
ctrl+s; dit is de combinatie voor het op opslaan van de huidige pagina in Chrome.
Ik weet niet of het mogelijk is om de sneltoetsen af te vangen, het kunstje te doen zoals in FF en IE en daarna aan de browser door te geven dat de toets-combo afgehandeld is.
edit; nog even mijn spekkies:
Chrome 3.0.195.33 op Windows7 x64 Professional
Even voor de goede orde, ik bedoel dus de sneltoetsen bij het invoeren van een bericht voor de opmaak ervan
Momenteel werken de sneltoetsen niet in Chrome bij het invoegen/wijzigen van een bericht.
De sneltoets-combo's zijn momenteel:
ctrl+b; dit laat momenteel in Chrome de bookmark-balk verdwijnen (en weer tonen bij een tweede keer).
ctrl+i; doet niets, niets in het bericht-veld en ook niets in Chrome.
ctrl+u; deze combo laat de broncode zien van de huidige pagina in Chrome.
ctrl+s; dit is de combinatie voor het op opslaan van de huidige pagina in Chrome.
Ik weet niet of het mogelijk is om de sneltoetsen af te vangen, het kunstje te doen zoals in FF en IE en daarna aan de browser door te geven dat de toets-combo afgehandeld is.
edit; nog even mijn spekkies:
Chrome 3.0.195.33 op Windows7 x64 Professional
Even voor de goede orde, ik bedoel dus de sneltoetsen bij het invoeren van een bericht voor de opmaak ervan
[ Voor 11% gewijzigd door Matis op 25-11-2009 21:49 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time