Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Sinds vorige week heb ik van mijn touch diamond 2 met wm 6.1 geupgrade naar wm 6.5 d.m.v. een ROM-update vanaf de HTC-site. Alles werkt naar behoren. Het terug vinden van je eigen instellingen is vervelend. Ook ben ik niet te spreken over de webbrowsers i.c.m. wm 6.5.

Nu heb ik ook sterk het idee dat mijn batterij wordt leeg gevreten. Als ik alle programma's zijn afgesloten dan draait hij sons nog op 81% bezet. Zet ik internet uit dan veranderd er niets tot weinig. Start ik de telefoon opnieuw op dan draait hij 56%. Met wm 6.1 had ik dit probleem niet.

BTW hoe zet ik java uit op internet explorer mobile? Mijn post op hyves via mijn mobiel geven geen mobieltje weer. Volgens hyves lag dat aan mijn java applicatie. Met Opera kan je dat uitzetten en dan zie je wel het logootje.

[ Voor 16% gewijzigd door Ciedric op 25-11-2009 12:48 ]

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Niemand ervaringen mee tot heden?

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:47
Probeer is een hardreset uit te voeren.
Heb mijn telefoon geflasht naar een custom wm 6.5 rom en had hetzelfde probleem als jouw.
Het algmene advies voor custom roms op xds-developers is het hard resetten van de telefoon na een rom flash.
Dit heeft bij mij ook geholpen en mijn telefoon doet nu bijna 2x langer met de batterij