Toegang tot gebruikers profiel nemen, daarna user weer*

Pagina: 1
Acties:

• blastfire
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-12-2022
Beste Mensen,

Hoe kan ik als administrator toegang krijgen tot een gebruikers profiel zonder het te slopen, bijv dat de gebruiker inlogd en op eens een Zwevend profiel melding krijgt.

Wil een wijziging aan brengen in het profiel alleen lukt mij dit niet omdat ik geen rechten heb. wil ik wel rechten dan maak ik mijzelf owner van de map alleen kunnen de gebruikers dan niet meer inloggen met het account ze krijgen dan een zwevend profiel, zelfs als ik hem dan weer owner maar van zijn profiel.

kan iemand mij a.u.b helpen.

alvast bedankt!

Verwijderd

Je moet nog een stap verder gaan. Nadat je jezelf owner hebt laten worden zal je de rechten van de gebruiker weer moeten toevoegen aan de map.

Bij aanmaak van een account kan je meen ik ook de administrators groep toegang geven tot het profiel. Misschien is het handig om dat bij aanmaak van een account zo in te stellen. Dan kan je als (domein)administrator gewoon bij de profielen.

• blastfire
Kun je mij misschien vertellen hoe ik dit kan doen

alvast bedankt!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

blastfire schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:21:
Kun je mij misschien vertellen hoe ik dit kan doen
Hoe je wat kan doen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blastfire
Hoe kan ik het onderstaande doen?

Bij aanmaak van een account kan je meen ik ook de administrators groep toegang geven tot het profiel. Misschien is het handig om dat bij aanmaak van een account zo in te stellen. Dan kan je als (domein)administrator gewoon bij de profielen.

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-01 15:44
Dit wordt bepaald door een GPO.
Pagina: 1