Floeps behoort niet tot de "nerds" op vooral hardware gebied, is simpel van geest en begrip, maar zoekt iets dat misschien niet onmogelijk is?
Oke ik woon zeer klein (aangepaste benedenwoning) eigenlijk, maar dagelijks op 12 m2 en vanuit bed en PC kan ik gelukkig nog best veel doen en deelnemen aan dagelijkse verkeer en samenleving, en doe aardig veel vrijwilligerswerk 8:)
Huidige PC is nu:
Moederbord : BIOSTAR Group GF8200C M2+
Chipset : nVidia GéForce 8200
Processor : AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 8200
TVkaart: WinTV 2000
Harde Schijf : WDC (251 GB)
Harde Schijf : Extern LaCie HDS72505 (500 GB)
DVD-Rom Station : TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D
Monitor Type : Belinea 1905 S1 - 19 inches
Netwerkkaart : Nvidia Corp Nvidia Corp
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (februari 2009)
Printer: Brother DCP145c
Komende vrijdag hier na toch ruim 3 jaar dezelfde XP-versie, wel toe aan eens format-c (pfff) en heb net nwe HD gekocht : WD Caviar SE16 - 500 GB - 7200RPM - 16 MB SATA 2 (WD5000AAKS)
Probeer met hulp vriend vrijdag gelijk als dual boot ook Windows 7 erbij te installeren.
Maar dan nu belangrijk advies.raad?
Ben redelijk slechtziend en de 19 inch scherm hier is al wat ouder, TVkaart idem (moet nog recentere driver vinden vrees ik?) en heb gezien kleine behuizing ook geen "gewone TV in huis" .
Ideaal lijkt me een beeld/tv hier, die werkt en net zo veel aankan als huidige hardware, of nog meer
In wezen dus een plat tvtje van bv 24 inch die tegelijk ook mijn PCscherm is, of bestaat dit niet?
Zie wel genoeg kids pcgames op de mooie grote TV's van ouders doen, maar ik hoef dus geen games, we graag zo veel mogelijk andere nuttige PCen internetmogelijkheden
Oja...voor klein deel kan ik via medische indicaties soms iets dat tegelijk hulpmiddel is nog vergoed krijgen, soms korting enzz, maar moet nog steeds helaas rondkomen van bijstandsuitkering...;)
Welke tips of opties zijn er hier?
Oke ik woon zeer klein (aangepaste benedenwoning) eigenlijk, maar dagelijks op 12 m2 en vanuit bed en PC kan ik gelukkig nog best veel doen en deelnemen aan dagelijkse verkeer en samenleving, en doe aardig veel vrijwilligerswerk 8:)
Huidige PC is nu:
Moederbord : BIOSTAR Group GF8200C M2+
Chipset : nVidia GéForce 8200
Processor : AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 8200
TVkaart: WinTV 2000
Harde Schijf : WDC (251 GB)
Harde Schijf : Extern LaCie HDS72505 (500 GB)
DVD-Rom Station : TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D
Monitor Type : Belinea 1905 S1 - 19 inches
Netwerkkaart : Nvidia Corp Nvidia Corp
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (februari 2009)
Printer: Brother DCP145c
Komende vrijdag hier na toch ruim 3 jaar dezelfde XP-versie, wel toe aan eens format-c (pfff) en heb net nwe HD gekocht : WD Caviar SE16 - 500 GB - 7200RPM - 16 MB SATA 2 (WD5000AAKS)
Probeer met hulp vriend vrijdag gelijk als dual boot ook Windows 7 erbij te installeren.
Maar dan nu belangrijk advies.raad?
Ben redelijk slechtziend en de 19 inch scherm hier is al wat ouder, TVkaart idem (moet nog recentere driver vinden vrees ik?) en heb gezien kleine behuizing ook geen "gewone TV in huis" .
Ideaal lijkt me een beeld/tv hier, die werkt en net zo veel aankan als huidige hardware, of nog meer
In wezen dus een plat tvtje van bv 24 inch die tegelijk ook mijn PCscherm is, of bestaat dit niet?
Zie wel genoeg kids pcgames op de mooie grote TV's van ouders doen, maar ik hoef dus geen games, we graag zo veel mogelijk andere nuttige PCen internetmogelijkheden
Oja...voor klein deel kan ik via medische indicaties soms iets dat tegelijk hulpmiddel is nog vergoed krijgen, soms korting enzz, maar moet nog steeds helaas rondkomen van bijstandsuitkering...;)
Welke tips of opties zijn er hier?