Hehehehehe, maar jij komt ook??Op maandag 14 januari 2002 11:09 schreef T.T. het volgende:
ACM, moet jij nu niet leren ofzo?
Mja, dan mag jij in tegen jezelf spelenOp maandag 14 januari 2002 11:18 schreef D2k het volgende:
ph43r m3
we spelen uiteraard wel wedstrijd regels he?
dan kunnen jullie je nog ff voorbereiden
* D2k zal wel een eigen keu meenemen dan
Zoooo goed ben ik er niet in hoor.
* D2k vraagt klappen van de zweep van* drmD2k:
ph43r m3
we spelen uiteraard wel wedstrijd regels he?
dan kunnen jullie je nog ff voorbereiden
* D2k zal wel een eigen keu meenemen dan
Btw, wat zijn uberhaupt de wedstrijdregels
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Omstebeurt een balletje een gat in keilen tochOp maandag 14 januari 2002 13:28 schreef drm het volgende:
[..]
* D2k vraagt klappen van de zweep van* drm
Btw, wat zijn uberhaupt de wedstrijdregels, want ik heb er altijd weer ruzie over
Op maandag 14 januari 2002 13:30 schreef Nielsz het volgende:
Omstebeurt een balletje een gat in keilen toch
Of het via een lichaamsdeel mag ("ik kop 'm er wel ff in, geef maar een voorzetje") weet ik eigenlijk niet...
Exact expert nodig?
mjah sinds we een hoop OV klanten hebben overdag denk ikOp dinsdag 15 januari 2002 12:43 schreef Nielsz het volgende:
Ok, we gaan keien met ballen op 2 maart in Rotterdam. Wordt dat smiddags of snachts?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Oja, ik ga om met een stel scholieren jaOp dinsdag 15 januari 2002 12:44 schreef D2k het volgende:
[..]
mjah sinds we een hoop OV klanten hebben overdag denk ik
net alsof jouw dorp na 5-en nog te bereiken is met het OVNielsz: Oja, ik ga om met een stel scholieren ja![]()
kijk ik woon in een wereld stad dus kan dag en nacht met het ov
leve de nachtbus in R'damD2k:
net alsof jouw dorp na 5-en nog te bereiken is met het OV![]()
kijk ik woon in een wereld stad dus kan dag en nacht met het ov
Trouwens om een uurtje of 6 vertrekken de eerste treinen weer uit rotterdam, dus, als we het over na 5-en hebben, gaat dat prima, lijkt me
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Hallo, hallo, kan er ook rekening worden gehouden met de bejaarden die ook willen komen

Bejaardehuis sluit om 23.00 uur
Exact expert nodig?
hmmz ja das waar ookOp dinsdag 15 januari 2002 13:14 schreef Crazy_D het volgende:
Hallo, hallo, kan er ook rekening worden gehouden met de bejaarden die ook willen komen![]()
we moeten er rekening me houden dat dusty anders ook niet meer thuis mag komen
Leg je toch een crash-test dummy in je bedCrazy_D:
Hallo, hallo, kan er ook rekening worden gehouden met de bejaarden die ook willen komen![]()
~ Gottfried Leibniz
Die hebben ze niet in mijn maatOp dinsdag 15 januari 2002 13:17 schreef drm het volgende:
Leg je toch een crash-test dummy in je bed![]()
Maar ik hou het rooster wel in de gaten, misschien is die portier er wel die zo makkelijk om te kopen is
Exact expert nodig?
met een pepermuntje of 2Crazy_D:
Maar ik hou het rooster wel in de gaten, misschien is die portier er wel die zo makkelijk om te kopen is
of bossche bollen natuurlijk
~ Gottfried Leibniz
Op dinsdag 15 januari 2002 13:32 schreef drm het volgende:
of bossche bollen natuurlijk
Dat hangt weer van wasigh af
Exact expert nodig?
* Skinny lijkt het ook wel een goed plan om present te zijn...
Moeten jullie alleen niet teveel gaan zuipen, want * Skinny heet eigenlijk...BOB
Moeten jullie alleen niet teveel gaan zuipen, want * Skinny heet eigenlijk...BOB
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
lolOp dinsdag 15 januari 2002 15:35 schreef Skinny het volgende:
http://www.dusty.nl/progmeeting/ <-----
De meeste mensen hier drinken alleen maar koffie. (as expectedOp dinsdag 15 januari 2002 15:35 schreef Skinny het volgende:
Grrr...
Ik haat spastische vingers ! Wil ik me registreren, ram ik op enter i.p.v. shift en nu staat ik er verkeerd in
Help!
Ik haat spastische vingers ! Wil ik me registreren, ram ik op enter i.p.v. shift en nu staat ik er verkeerd in
Help!
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
mayb kan ik vanavond dusty al ie tijd heeft ff laten kijkenOp dinsdag 15 januari 2002 15:47 schreef Skinny het volgende:
Grrr...
Help!
Even mailen naar een adres zoals ikbendom bij dusty punt nlOp dinsdag 15 januari 2002 15:47 schreef Skinny het volgende:
Grrr...
Help!
En voordat je het weet is het gefixed.. duurt wat langer.. lange werkdag vandaag... ook erg druk.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Op dinsdag 15 januari 2002 15:35 schreef Skinny het volgende:
Dus hierbij biedt je je meteen aan om iederen (op te halen en) thuis te brengen
(dan mag ik van de zusters altijd later thuiskomen, als ze weten dat ik netjes teruggebracht wordt
Exact expert nodig?
rotflolOp dinsdag 15 januari 2002 20:05 schreef Crazy_D het volgende:
Dus hierbij biedt je je meteen aan om iederen (op te halen en) thuis te brengen![]()
(dan mag ik van de zusters altijd later thuiskomen, als ze weten dat ik netjes teruggebracht wordt)
tijd voor een poll??
of kunnen we gewoon uitgaan van 2 maart?
lijkt mij ookOp donderdag 17 januari 2002 09:43 schreef Nielsz het volgende:
Neuh, een poll is niet nodig imo, we spreken gewoon af dat het 2 maart is.
in je hoofdik ben ziek vandaag
Das niet alleen vandaag bij um.Op donderdag 17 januari 2002 09:44 schreef D2k het volgende:
[..]
in je hoofd
Back In Black!
dusty: Das niet alleen vandaag bij um.
is je oracle al af??
Hij wordt teveel afgeleidt door allemaal icq-tjesOp donderdag 17 januari 2002 10:18 schreef D2k het volgende:
![]()
![]()
is je oracle al af??
Exact expert nodig?
lolOp donderdag 17 januari 2002 11:13 schreef CrazyD_at_work het volgende:Hij wordt teveel afgeleidt door allemaal icq-tjes![]()
heb hier geen icq
krijg het niet geinstalleerd op NT
geen rechten
Oracle Scripting, Natuurlijk niet, zit weer tegen een ander probleem aan te hikken...Op donderdag 17 januari 2002 10:18 schreef D2k het volgende:
[..]
![]()
![]()
is je oracle al af??
Iemand verstand van Oracle Scripting hier ?
Back In Black!
damndusty : Oracle Scripting, Natuurlijk niet, zit weer tegen een ander probleem aan te hikken...
jijIemand verstand van Oracle Scripting hier ?
Ik weet er wel wat ban, echter weet ik (nog) niet het antwoord op mijn vraagOp donderdag 17 januari 2002 11:20 schreef D2k het volgende:
[..]
jij![]()
Back In Black!
Hmm je bent geen admin op je eigen machineOp donderdag 17 januari 2002 11:18 schreef D2k het volgende:
krijg het niet geinstalleerd op NT
geen rechten
Doe eens gek, stel ook eens een vraagOp donderdag 17 januari 2002 11:26 schreef dusty het volgende:
Ik weet er wel wat ban, echter weet ik (nog) niet het antwoord op mijn vraag
Exact expert nodig?
noopzOp donderdag 17 januari 2002 11:29 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Hmm je bent geen admin op je eigen machineAwhh...
ze vertrouwen me niet
hoe zou dat komen?
um dit topic is geloof ik 1 van de max 5 die dusty ooit heeft geopendDoe eens gek, stel ook eens een vraag
Op donderdag 17 januari 2002 11:32 schreef D2k het volgende:
noopz
ze vertrouwen me niet
hoe zou dat komen?
Misschien zien ze dat je weleens op tweakers rondhangt. En tjah, tweakers zijn niet te vertrouwen
(ik kan hier gewoon doen wat ik wil, als ik het verziek zit ik alleen weer eens ene halve dag de hele shit te installeren
LOL zoeken op topicstarter kan effe niet...um dit topic is geloof ik 1 van de max 5 die dusty ooit heeft geopend
Exact expert nodig?
o is dat hetOp donderdag 17 januari 2002 11:40 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Misschien zien ze dat je weleens op tweakers rondhangt. En tjah, tweakers zijn niet te vertrouwen
(ik kan hier gewoon doen wat ik wil, als ik het verziek zit ik alleen weer eens ene halve dag de hele shit te installeren)
heb het betrouwbare bronLOL zoeken op topicstarter kan effe niet...
Da's dan niet van Dusty zelfOp dinsdag 22 januari 2002 16:05 schreef D2k het volgende:
heb het betrouwbare bron
(oh shit zo komt ie me nooit meer helpen om Smugglers Run uit te spelen
Exact expert nodig?
Hoe lang heb je nou precies over level 13 gedaan?Op dinsdag 22 januari 2002 16:13 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Da's dan niet van Dusty zelf
(oh shit zo komt ie me nooit meer helpen om Smugglers Run uit te spelen)
Back In Black!
Op dinsdag 22 januari 2002 16:21 schreef dusty het volgende:
Hoe lang heb je nou precies over level 13 gedaan?
Maar ben 'm uiteindelijk _wel_ doorgekomen
Exact expert nodig?
Zonder mij zou je nog steeds in dat gare buggy rondrijdenOp dinsdag 22 januari 2002 16:28 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Maar ben 'm uiteindelijk _wel_ doorgekomen
Back In Black!
Op dinsdag 22 januari 2002 16:39 schreef dusty het volgende:
Zonder mij zou je nog steeds in dat gare buggy rondrijden
die buggy reed anders best lekker
Exact expert nodig?
De rest alleen beter.Op dinsdag 22 januari 2002 16:41 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
die buggy reed anders best lekker
Heeft de rest van de mensen trouwens nog de kletsbord op de meeting site gelezen ? (pagina 10 geloof ik...)
Back In Black!
Lekker offtopic bezig hiero. Slotje?
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
nee, waarom zou deze thread niet gewoon gezellig mogen zijn?
Omdat hij offtopic is?
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
so ?Op dinsdag 22 januari 2002 16:59 schreef DynaMikeY het volgende:
Omdat hij offtopic is?
<edit>
vriendelijker
waarom zou deze dicht moeten?
hijs gezellig en on topic
Was het vragen om een slotje in een topic niet verboden, moesten die requests niet in SU ofzo?Op dinsdag 22 januari 2002 16:57 schreef wasigh het volgende:
nee, waarom zou deze thread niet gewoon gezellig mogen zijn?
Back In Black!
zie
code:
1
2
| | V |
dat ook.Op dinsdag 22 januari 2002 17:03 schreef dusty het volgende:
[..]
Was het vragen om een slotje in een topic niet verboden, moesten die requests niet in SU ofzo?
volgende keer krijgt ie daar een OW voor..
dit is dus een NOW..
LOL man da's geen slotje meer te noemen hoorOp dinsdag 22 januari 2002 16:54 schreef DynaMikeY het volgende:
Lekker offtopic bezig hiero. Slotje?
[afbeelding]
Exact expert nodig?
Verwijderd
Lekker droogOp dinsdag 22 januari 2002 17:06 schreef wasigh het volgende:
dit is dus een NOW..
Beetje overdreven dat hij daar een NOW voor krijgt;
het topic IS ook zeker compleet offtopic en een chatbox tussen 2 gebruikers.
Heb ik nu weer ruzie met /14
Heb ik nu weer ruzie met /14
Dusty ging tussendoor nog even ontopicOp dinsdag 22 januari 2002 17:16 schreef Nielsz het volgende:
Exact expert nodig?
als het toch offtopic is: stem voor oisyn, zie www.leefbaar14.tk 
sorry
ik vind die NOW ook wel overdreven eerlijk gezegd... maar ja, aan de andere kant is het duidelijk aangegeven dat dat soort opmerkingen niet (meer) gewenst zijn, en daar komt nog eens bij dat er strenger opgetreden moet worden om het niveau op te krikken.
* .oisyn weet het allemaal niet meer (maar stem toch maar
)
sorry
ik vind die NOW ook wel overdreven eerlijk gezegd... maar ja, aan de andere kant is het duidelijk aangegeven dat dat soort opmerkingen niet (meer) gewenst zijn, en daar komt nog eens bij dat er strenger opgetreden moet worden om het niveau op te krikken.
* .oisyn weet het allemaal niet meer (maar stem toch maar
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nou ik heb het partijbeleid nog niet gelezen. Maar hoe staan jullie tegenover vreemdelingen/allochtonen?Op dinsdag 22 januari 2002 17:19 schreef OiSyN het volgende:
als het toch offtopic is: stem voor oisyn, zie www.leefbaar14.tk
sorry
* Orphix weet het allemaal niet meer (maar stem toch maar)
Mogen /31-ers hier gewoon binnenlopen wanneer dat nodig is?
En mogen ze vriendjes uit hun forum van herkomst halen?
Hey, geen moddotiek hier! doe dat maar in het andere draadje!
Als er nog steeds mensen zijn, De meeting zal op 2 maart plaatsvinden in Rotterdam, je kan je nog steeds hier aanmelden
Als er nog steeds mensen zijn, De meeting zal op 2 maart plaatsvinden in Rotterdam, je kan je nog steeds hier aanmelden
Back In Black!
Ik kom er hier op terug, omdat dit het 'plaats van delict' zou zijn.
Ik haal dit uit de P&W FAQ:
)) om een slotje gevraagd heb.
Ik haal dit uit de P&W FAQ:
Een NOW is dus niet van toepassing, aangezien ik 1x (op een ludieke manier ook nog! (geef toe, hij is gaafBij herhaaldelijk UTFS en RTFM en Slotje roepen word je gewaarschuwd.
Eventueel word je post zelfs verwijderd. Bij de 2e waarschuwing volgen andere maatregelen - welke dat zijn hangen af van je gedrag.
mail wasigh ff gewoonOp dinsdag 22 januari 2002 17:42 schreef DynaMikeY het volgende:
snip
is beter/sneller
goed ff een poging het eea op de rails te krijgen
nee ik neem (nog)? niet de leiding
Wanneer?
2 Maart
Waar?
Rotterdam (voor de insiders Rottûdam
)
Wat gaan we doen?
Voorlopig iig Poolen
Waar kan ik me aanmelden?
http://www.dusty.nl/progmeeting/
Geweldig idee, maar wat gaan we nog meer doen?
Kom maar op met suggesties
misschien een leuke eettent oid
Ik heb iig nog geen inzage in een eventueel budget dus alles staat nog open imho
Wanneer?
2 Maart
Waar?
Rotterdam (voor de insiders Rottûdam
Wat gaan we doen?
Voorlopig iig Poolen
Waar kan ik me aanmelden?
http://www.dusty.nl/progmeeting/
Geweldig idee, maar wat gaan we nog meer doen?
Kom maar op met suggesties
misschien een leuke eettent oid
Ik heb iig nog geen inzage in een eventueel budget dus alles staat nog open imho
uhm CP denk ik nietOp maandag 28 januari 2002 10:48 schreef Nielsz het volgende:
En daarna naar de Skihut of Crazy Piano's ?
daar bennen er een aantal te jong voor
Voor de skihut ben ik een paar jaar te oudOp maandag 28 januari 2002 10:50 schreef D2k het volgende:
uhm CP denk ik niet
Ervoor (of erna, afhankelijk van hoe laat we willen poolen
Exact expert nodig?
ssssstOp maandag 28 januari 2002 10:50 schreef D2k het volgende:
[..]
uhm CP denk ik niet
Kunnen we niet gewoon met z'n alle naar jou huisje gaan?
WheheOp maandag 28 januari 2002 10:50 schreef D2k het volgende:
[..]
uhm CP denk ik niet
We kunnen natuurlijk ook in een of ander ranzig bruin cafe voor E50 bittergarnituur (
nerdstyle = lauwCrazyD_at_work:
Voor de skihut ben ik een paar jaar te oud
Ervoor (of erna, afhankelijk van hoe laat we willen poolen) ergens wat eten lijkt me wel een goed plan
Pizzeria zou natuurlijk wel in nerd-style zijn
Wat mij betreft gaan we eerst ff poolen, daarna wat eten, daarna gewoon ergens in een kroeg zitten (ouwe haven ofzo). Als 't een beetje mooi weer is kun je rielekst buiten zitten. Als 't geen mooi weer is ook, want het staat vol met parasollen
* drm is niet voor skihut-achtige taferelen
Ik zit liever in een rielekste kroeg gewoon te zitten/klaverjassen/ouwehoeren en bier te drinken
~ Gottfried Leibniz
Op maandag 28 januari 2002 11:14 schreef drm het volgende:
nerdstyle = lauw![]()
/me agrees* drm is niet voor skihut-achtige taferelen
Ik zit liever in een rielekste kroeg gewoon te zitten/klaverjassen/ouwehoeren en bier te drinken
Naja behalve klaverjassen want dat is 10 jaar geleden dat ik dat heb gedaan
Exact expert nodig?
allemaal in onze /14 shirtsOp maandag 28 januari 2002 11:14 schreef drm het volgende:
[..]
nerdstyle = lauw![]()
brilletje op
laptops op schoot ...........
j/k
2 maart zal nog wel niet echt warm zijn om buiten te zitten imhoWat mij betreft gaan we eerst ff poolen, daarna wat eten, daarna gewoon ergens in een kroeg zitten (ouwe haven ofzo). Als 't een beetje mooi weer is kun je rielekst buiten zitten. Als 't geen mooi weer is ook, want het staat vol met parasollen
klaverjassen* drm is niet voor skihut-achtige taferelen
goed id
vrouw op de boer, Jack In De Box, aas terug leggen op heer en elleboog op tafel: "STIFT!"Op maandag 28 januari 2002 11:28 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
[..]
/me agrees
Naja behalve klaverjassen want dat is 10 jaar geleden dat ik dat heb gedaan
Zoiets was dat toch?
* Nielsz komt niet veel verder als toepen
Hum Beetje wel rekening houden met de voorkeuren van iedereen imo. Dus wel een beetje een 'neutrale' kroeg oid.
Geen skihut ofzo dus, want ik durf te wedden dat een groot aantal zit daar niet thuis gaan voelen.
Is er niets anders dat de oude haven btw? Want daar zijn die kroegdingen niet zo gek groot (geduw en geplet ) .
Kunnen we beter ergens gaan zitten waar je ook allemaal past ..
Ik ken rotterdam niet zo, dus ik kan ook weinig suggesties aandragen
Zet mij trouwens wel maar op de lijst van mensen die gaan ( enigzins onder voorbehoud nog btw )
Geen skihut ofzo dus, want ik durf te wedden dat een groot aantal zit daar niet thuis gaan voelen.
Is er niets anders dat de oude haven btw? Want daar zijn die kroegdingen niet zo gek groot (geduw en geplet ) .
Kunnen we beter ergens gaan zitten waar je ook allemaal past ..
Ik ken rotterdam niet zo, dus ik kan ook weinig suggesties aandragen
Zet mij trouwens wel maar op de lijst van mensen die gaan ( enigzins onder voorbehoud nog btw )
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
* drm is voor Pardoen
Alleen wel f**king druk op zaterdag-avond. Als we 'savonds gaan poolen kunnen we gewoon laat naar de kroeg gaan, dan is het meestal ook niet zo heel erg druk meer (uurtje of 0:30 ofzo). En met mooi weer lekker buiten
Met 12 bier in je hoofd krijg je het toch niet snel koud 
Verder vind ik dat we niet zo moeilijk moeten doen. Gewoon gaan met die banaan
Alleen wel f**king druk op zaterdag-avond. Als we 'savonds gaan poolen kunnen we gewoon laat naar de kroeg gaan, dan is het meestal ook niet zo heel erg druk meer (uurtje of 0:30 ofzo). En met mooi weer lekker buiten
Verder vind ik dat we niet zo moeilijk moeten doen. Gewoon gaan met die banaan
~ Gottfried Leibniz
http://www.kroegenweb.nl/kroegpagina.php?kroegnummer=10194Op maandag 28 januari 2002 13:46 schreef drm het volgende:
* drm is voor Pardoen
agreeVerder vind ik dat we niet zo moeilijk moeten doen. Gewoon gaan met die banaan
Op maandag 28 januari 2002 13:50 schreef D2k het volgende:
http://www.kroegenweb.nl/kroegpagina.php?kroegnummer=10194
JofelDe makkelijke sfeer waar iedereen zichzelf kan zijn, zorgt ervoor dat Pardoen al jaren bevolkt wordt door zeer jofel publiek.
Maar uhmm ik vind alles best zolang ze maar geen Abba of Saturday Night Fever draaien (trauma van afgelopen vrijdag)
Exact expert nodig?
Pardoen is trouwens niet echt groot oid hoor. Daar kunnen we dus nooit met zun allen in .
Ik heb er nl wel vaker meetings gehad, vandaar
Ik heb er nl wel vaker meetings gehad, vandaar
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
mjah we zijn niet met zo'n grote groep toch?
edit:
edit:
15 man tel ik hierACM, bigtree, Crazy_D, D2k, disjfa, drm, dUSTY, mbravenboer, Nielsz, raptorix, raymanontweakers, razor-x, RdeTuinman, Taradino, wasigh,
Dat moet toch wel passen? Of is het echt _zo_ klein?Op maandag 28 januari 2002 15:01 schreef D2k het volgende:
15 man tel ik hier
Exact expert nodig?
* mbravenboer weet trouwens nog niet zeker of hij komt ...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
tsssssskOp maandag 28 januari 2002 16:52 schreef mbravenboer het volgende:
* mbravenboer weet trouwens nog niet zeker of hij komt ...
zonder onze XML master geen meeting natuurlijk
Ej, hier zijn meerdere XML masters hoorOp maandag 28 januari 2002 16:53 schreef D2k het volgende:
[..]
tssssssk
zonder onze XML master geen meeting natuurlijk
No way in de pardoenOp maandag 28 januari 2002 15:22 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
Dat moet toch wel passen? Of is het echt _zo_ klein?
Dur is toch wel ergens een groter cafe?
aarzelend* mbravenboer weet trouwens nog niet zeker of hij komt ...
Waarom niet ...?
Grote cafe's zijn meestal boring (of "lame", so you wishBaSSzje:
No way in de pardoen. Laatst hadden we met +/- 8 man al problemen daar fatsoenlijk te zitten
.
Dur is toch wel ergens een groter cafe?
Maar je hebt wel gelijk, daarom hoop ik dat het een beetje mooi weer is (dwz. droog weer), dan kun je prima buiten zitten.
En als we daar of heel vroeg of heel laat gaan zitten is het geen probleem...
~ Gottfried Leibniz
Als we daar zitten zijn om te poolen, zit je niet maar pool je
Exact expert nodig?
Moet nog even mijn agenda nagaan en het deelnemersveld bekijkendrm: Waarom niet ...?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
en die van een vrouwelijk iemand zeker??Op maandag 28 januari 2002 17:30 schreef mbravenboer het volgende:
Moet nog even mijn agenda nagaan en het deelnemersveld bekijken.
just kiddin'
Whehe, 2 bepaalde iemandenOp maandag 28 januari 2002 17:35 schreef D2k het volgende:
[..]
en die van een vrouwelijk iemand zeker??
just kiddin'
"Jij vuile slet!" - De Vliegende PantersOp maandag 28 januari 2002 17:36 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Whehe, 2 bepaalde iemanden
Back In Black!
*bump*Op maandag 28 januari 2002 18:08 schreef dusty het volgende:
[..]
"Jij vuile slet!" - De Vliegende Panters
kon nix anders verzinnen
zeg dan niets of doe het goedOp donderdag 07 februari 2002 22:42 schreef D2k het volgende:
[..]
*bump*
kon nix anders verzinnen![]()
Nou ja, ik kan dus uiteindelijk toch niet.(/me was Taradino)Op maandag 28 januari 2002 15:01 schreef D2k het volgende:
mjah we zijn niet met zo'n grote groep toch?
edit:
[..]
15 man tel ik hier
Ik ga in die week precies op vakantie.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Ik zal deze weekend ff de site updaten zodat iedereen precies kan aangeven of ze komen of niet, zal ik bij iedereen ook meteen de status op "niet komen" zetten.
Back In Black!
* whoami komt niet.
* whoami heeft geen zin om naar NL te fietsen daarvoor.
https://fgheysels.github.io/
oto dood ?Op vrijdag 08 februari 2002 19:04 schreef whoami het volgende:
* whoami komt niet.
Back In Black!
Najah, ik denk ik meld nu eindelijk eens dat ik niet kan(vakantie was al ff gepland), hoor ik een paar uur later dat het niet doorgaat. Nou ja, kan ik dus wél komen.Op vrijdag 08 februari 2002 17:06 schreef Johannes het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan dus uiteindelijk toch niet.(/me was Taradino)
Ik ga in die week precies op vakantie.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Ah, kutOp zaterdag 09 februari 2002 03:28 schreef Johannes het volgende:
[..]
Najah, ik denk ik meld nu eindelijk eens dat ik niet kan(vakantie was al ff gepland), hoor ik een paar uur later dat het niet doorgaat. Nou ja, kan ik dus wél komen.
Maar wel gezellig natuurlijk
Neuh, oto nog leven. Fietsen aka oto rijden.Op vrijdag 08 februari 2002 19:49 schreef dusty het volgende:
[..]
oto dood ?
https://fgheysels.github.io/
Maar Rotterdam ligt toch vlak bij België
Exact expert nodig?