Toon posts:

aansluiten 3 monitors.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

ik heb momenteel een hd4890 in mijn pc zitten, echter nu wil ik 3 monitors aansluiten, 2 pc monitors en 1 lcd tv. Ik heb momenteel 2 pc monitors draaien op mijn HD4890. Ik vraag me nu af of het mogelijk is om een HD 4670 zonder crossfire natuurlijk, om zo 3 beeldschermen te krijgen. Dus dat de 4890 mijn pc monitors aanstuurt terwijl de 4670 mijn tv aanstuurt?
Of zit er niks anders op dan mijn 4890 te verkopen en een 58xx serie te kopen?

Als iemand andere suggesties heeft zijn deze natuurlijk ook welkom.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:15
Waar jij aan zat te denken kan prima. Het is overigens niet echt nodig om een 4670 te nemen, een iets minder krachtige is voor films/series kijken op je tv ook prima, bijvoorbeeld de 43xx-serie :)

The devil is in the details.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Gaat prima...

Ik heb zelf een 5770 draaien met daarop mijn 2 main monitoren..

Bij gebrek aan geld voor 2 monitoren met Displayport/DVI om 3 monitoren aan te sluiten op de 5770 heb ik zelf een NVIDIA 8600 erbij geprikt..

Op zich ook niet slecht vanwege de Physx engine (Ik speel bijna geen spel)... Maar doet het perfect... Zelfs DXVA afspelen...

Dus een elcheapo (DXVA) kaartje naast je main kaart gaat prima...

Dit is trouwens wel een Windows 7 pc... Ik geloof dat dat een van de eerste OS'sen is waarbij dat kan (2 verschillende drivers voor display)... Maar aangezien je 2 ATI kaarten wilt moet dat niet echt een probleem zijn...

WWW.RC5.NL

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Neem aan dat de tv is voor films? Neem dan de goedkoopste kaart die er is aangezien je dan toch geen performance nodig hebt.
Anders geen onboard kaart die je kan gebruiken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Oké het ziet er nu dus naar uit dat ik een HD 4350 er naast ga nemen voor 25 euro, heeft windows er trouwens geen problemen mee dat je 2 verschillende kaarten tegelijk gebruikt. Ik gebruik nu windows 7 ultimate.
Ik heb helaas geen onboard kaart, en jep de tv is voor films. Kan ik mijn 4890 dan trouwens wel nog full power gebruiken voor games? lijkt me wel, maar ik wil toch even zeker zijn. Hoe wordt er trouwens bepaald welke kaart de boel verwerkt, gewoon de kaart waarop de monitor waarop de game of applicatie zich begeeft?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 00:48 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

d-motion schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:19:
Gaat prima...

Ik heb zelf een 5770 draaien met daarop mijn 2 main monitoren..

Bij gebrek aan geld voor 2 monitoren met Displayport/DVI om 3 monitoren aan te sluiten op de 5770 heb ik zelf een NVIDIA 8600 erbij geprikt..

Op zich ook niet slecht vanwege de Physx engine (Ik speel bijna geen spel)... Maar doet het perfect... Zelfs DXVA afspelen...

Dus een elcheapo (DXVA) kaartje naast je main kaart gaat prima...

Dit is trouwens wel een Windows 7 pc... Ik geloof dat dat een van de eerste OS'sen is waarbij dat kan (2 verschillende drivers voor display)... Maar aangezien je 2 ATI kaarten wilt moet dat niet echt een probleem zijn...
in xp gaat het goed met 2 merken/drivers. voor zover ik weet werkt dat alleen niet met vista

Iperf

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:46:
Oké het ziet er nu dus naar uit dat ik een HD 4350 er naast ga nemen voor 25 euro, heeft windows er trouwens geen problemen mee dat je 2 verschillende kaarten tegelijk gebruikt. Ik gebruik nu windows 7 ultimate.
Ik heb helaas geen onboard kaart, en jep de tv is voor films. Kan ik mijn 4890 dan trouwens wel nog full power gebruiken voor games? lijkt me wel, maar ik wil toch even zeker zijn. Hoe wordt er trouwens bepaald welke kaart de boel verwerkt, gewoon de kaart waarop de monitor waarop de game of applicatie zich begeeft?
In Vista kon het niet meer maar in Windows 7 kan het volgens mij gewoon prima.
En de 4890 wordt gewoon gebruikt voor games die je op je monitoren draait en de 4350 wordt enkel gebruikt voor applicaties die op je TV draaien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1