[uTorrent] RSS-feed history zonder torrents te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Al lange tijd maak ik gebruik van de mogelijkheid om met een RSS-feed de nodige meuk binnen te halen in uTorrent. In 1.7.7 had je nog een redelijk duidelijke RSS-beheer venster en kon je ook makkelijk je feedgeschiedenis verwijderen om het overzicht te behouden.

Sinds ik overgestapt ben naar 1.8.2 een half jaar geleden (1.8.4 doet raar met m'n upload) werkt het 'Verwijder feedgeschiedenis' niet (meer) en staat er een hele lange lijst met gedownloade torrents uit die feed ookal staan ze niet meer in de feed zelf. Uit het (RSS-)overzicht verwijderen delete de torrent en dat is niet de bedoeling.

Na vele uren googlen naar een oplossing om toch de feedgeschiedenis te wissen denk ik dat er niets anders op zit dan terug te gaan naar 1.7.7. Of is er nog een .dat in de %AppData%\uTorrent-map die ik kan verwijderen om de feedgeschiedenis op te schonen, want ik wil niet m'n filters allemaal opnieuw in hoeven stellen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt, een overstap naar de final van 1.8.5 levert weer niet het gewenste resultaat op als ik op 'verwijder feedgeschiedenis' klik.

Naar 2.x overstappen heb ik geen zin in zolang ik neig naar een downgrade naar 1.7.7

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52

M2M

medicijnman

wat is dan eigenlijk het voordeel van 1.8.x ten opzichte van 1.7.7? ik heb niet veel verstand van RSS feeds, maar als de nieuwere versie geen duidelijke voordelen of snelheidsverbeteringen met zich mee brengt, zou ik de boel even downgraden.

-_-

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MTIsOJTsl4JklvHfzFkvM4Jc/thumb.png De interface van 1.8.x is beter qua labels aan de linker kant. Dan kan je meer kwijt waar je in 1.7.x een veel kortere zichtbare lijst hebt. Ook de 'tracker' tab kan heel handig zijn om nutteloze dubbele trackers er uit te vissen en inactieve makkelijker te trashen. Rechts even een screenshot van de langere label-balk aan de linker kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb nu uTorrent eens opgestart met een verwijderde rss.dat uit de %AppData%\uTorrent-map, maar dan ben ik meteen al mijn filters en RSS-url kwijt, de .dat openen in notepad geeft wel een hele onoverzichtelijk lijst met m'n RSS-history.

Net ook met notepad m'n Resume.dat geopend en hier schijnt de volledige RSS-history in te staan die ik dus niet kan trashen. Ook handmatig in de resume.dat wijzigen levert niet het gewenste effect op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik had m'n 1.7.7 installer nog staan en heb deze even op m'n EEE PC gezet en de instellingen van m'n desktop (1.8.2) overgezet. Met het openen van de RSS Downloader in de 1.7.7 bleek dat er 251 RSS history entries waren. Deze allemaal verwijderd en ben ik van een 72,4kB naar 9,11kB bestand gegaan.

Helaas neemt uTorrent 1.8.2 bij het terugzetten van het opgeschoonde rss.dat bestand deze niet over en voegt ze toe uit de resume.dat :(

Pagina: 1