Halllo, ik ben de blije bezitter van een macmini (okt 09) en een wat oudere plasma...
en nu lijkt het erop, dat deze 2 niet goed met elkaar kunnen communiceren..
mijn beeld is (op de 1080 modus) 2 cm rondom te groot...
en via 720 is het ook niet veel beter...
film kijken gaat op zich wel...alleen de opdrachtbalk bovenin en de dock in beeld zou toch wel erg handig zijn...(ik heb ook het idee, dat het beeld onrustiger is, dan op mijn oude pc-mediacenter...??)
Ik sluit het geheel aan met een hdmi kabel aangesloten op de mini display port...
overscan staat aan...
Ik heb de handleiding van de tv erbij gepakt, maar het lijkt wel of ik alle kanalen kan aanpassen qua formaat (4:3 / 16:9) behalve het HDMI kanaal...
Als ik het aansluit via de mini-dvi poort en een dvi kabel op de dvi ingang op de tv, dan krijg ik geen mogelijkheden groter dan 1024 x 768..
zou mijn tv nu al niet meer uptodate zijn?
of zijn er nog andere opties?
en nu lijkt het erop, dat deze 2 niet goed met elkaar kunnen communiceren..
mijn beeld is (op de 1080 modus) 2 cm rondom te groot...
en via 720 is het ook niet veel beter...
film kijken gaat op zich wel...alleen de opdrachtbalk bovenin en de dock in beeld zou toch wel erg handig zijn...(ik heb ook het idee, dat het beeld onrustiger is, dan op mijn oude pc-mediacenter...??)
Ik sluit het geheel aan met een hdmi kabel aangesloten op de mini display port...
overscan staat aan...
Ik heb de handleiding van de tv erbij gepakt, maar het lijkt wel of ik alle kanalen kan aanpassen qua formaat (4:3 / 16:9) behalve het HDMI kanaal...
Als ik het aansluit via de mini-dvi poort en een dvi kabel op de dvi ingang op de tv, dan krijg ik geen mogelijkheden groter dan 1024 x 768..
zou mijn tv nu al niet meer uptodate zijn?
of zijn er nog andere opties?