Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GSM.nl help please

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

Verwijderd

Topicstarter
okee dus ik heb een telefoon met abbo besteld daar krijg ik een gratis ps3 (120gb) bij MAAR als ik dan kijk naar mijn orderstatus staat er "Order in wachtstand bij Fase 1 admin"

dit is nu al 2,5 dag zo (Zondag avond besteld)

ik snap er helemaal niks van dus ik had een mail gestuurd met wat dit alles betekende...

kreeg ik een automatische mail terug van fijn dat je gemailt heb blablabla we stuuren u een mail met hulp IN DE KOMENDE 1 tot 2 werkdagen

Dit is frauwde :P

kan iemand mij verder helpen want op de site staat dat tnt post het een dag erna al zou brengen maar er komt maar niks =( |:(

Verwijderd

2,5 dag heb je al moeten wachten, en je hebt al een heel mailtje verstuurd, en nu al zit je in de stress, je gaat nog een lang en moeilijk leven krijgen, relaxxxxxxxx.

Geef ze de kans om iets te leveren, zoek op internet iets op over die gasten, staan ze bekend als onbetrouwbaar? (zoja, dan had je eerder op internet moeten zoeken)

Was je thuis toen de TNT langs kwam?

Waarom direct al iemand van frauwde beschuldigen, er is nog niets aan de hand, wacht even dat mailtje af, die krijg je morgen toch?

Als het puur om de frauwde gaat moet je je rechtsbijstand erbij halen, niet ons.
Waarom vraag je ons om raad?
Wat kunnen wij voor jou betekenen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:24:
2,5 dag heb je al moeten wachten, en je hebt al een heel mailtje verstuurd, en nu al zit je in de stress, je gaat nog een lang en moeilijk leven krijgen, relaxxxxxxxx.

Geef ze de kans om iets te leveren, zoek op internet iets op over die gasten, staan ze bekend als onbetrouwbaar? (zoja, dan had je eerder op internet moeten zoeken)

Was je thuis toen de TNT langs kwam?

Waarom direct al iemand van frauwde beschuldigen, er is nog niets aan de hand, wacht even dat mailtje af, die krijg je morgen toch?

Als het puur om de frauwde gaat moet je je rechtsbijstand erbij halen, niet ons.
Waarom vraag je ons om raad?
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
ja er zit een ps3 bij 8)7 maar over dat frauwde niet sirieus nemen dat wordtje gebruik ik wel eens sorry :P en als tnt langs was gekomen zouden ze bellen ofzo iets maar daar is ook niks van terecht...

mijn vraag was of iemand dit ook heeft gehad die me een beetje kan gerust stellen dat het nog wel komt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 21:27 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:26:
ja er zit een ps3 bij 8)7 maar over dat frauwde fraude niet sirieus serieus nemen dat wordtje woordje gebruik ik wel eens sorry :P en als tnt langs was gekomen zouden ze bellen ofzo iets maar daar is ook niks van terecht...
Spelling, hoofdletters, punctuatie... het doet je allemaal niets.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 21:31
Dude, bestellen duurt altijd even. Zeker met telefoon abbo. Relax ff, en wacht mailtje eens af. Volgens mij staat die shop niet als echt onbetrouwbaar bekent, dus kijk t eens aan. Als je met week nog niks terug krijgt zou ik pas eens bellen ofzo om der achteraan te gaan. Verder relax, en niet zo ongeduldig. Die PS3 loopt echt niet weg met je telefoon hoor ;)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Juup schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:35:
[...]

Spelling, hoofdletters, punctuatie... het doet je allemaal niets.
nederlands jij en nurd spelling doen me niks

Verwijderd

Topicstarter
GoldenBatt schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:39:
Dude, bestellen duurt altijd even. Zeker met telefoon abbo. Relax ff, en wacht mailtje eens af. Volgens mij staat die shop niet als echt onbetrouwbaar bekent, dus kijk t eens aan. Als je met week nog niks terug krijgt zou ik pas eens bellen ofzo om der achteraan te gaan. Verder relax, en niet zo ongeduldig. Die PS3 loopt echt niet weg met je telefoon hoor ;)
tnx :9

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:42:
[...]

Man denk zelf eens na. Jij besteld een product en hebt na twee dagen nog niets gehoord.. niets 2.5 dag want wie werkt er nou op een zondag. Dan kun je toch niet verwachten dat je je PS3 al hebt. Ik denk dat het nog wel even kan duren want ze zullen eerst je abonnement willen goedkeuren. Ik denk dat daar een BKR registratie overheen gaat of iig een controle van het een en ander. Het zou me niets verwachten als die PS3 pas over een maand komt, alles heeft gewoon even tijd nodig, en logisch dat het niet op de een op de andere dag juist gaat.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 14:43
[...]

Als jij geen moeite wil doen om fatsoenlijk nederlands te gebruiken, waarom zouden wij de moeite doen om jou te helpen?

Ontopic:
Afwachten is het enige wat je kan doen, en een beetje geluk hebben aan de shopreviews te zien.. Sommige zijn goed, anderen dan weer niet..

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
[...]

Voor iemand die graag hulp wilt hebben van ons en 1 dag bij tweakers aangemeld is,zou ik je maar wat rustiger houden.
Als je normaal Nederlands schrijft en niet iedereen aanvalt die opmerkingen maakt over je spelling word je gewoon geholpen,anders is het snel afgelopen en moet je het zelf uitzoeken.

Maar verder gewoon even geduld hebben,komt heus wel goed,en anders even bellen met ze

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Vrij zinloos topic en wat zijn we weer vriendelijk tegen elkaar.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.