Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakblogs overzicht] Tagparsing tot more-tag gaat fout

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet bekeek ik mijn Tweakblogs postoverzicht eens en toen zag ik dat de sidebar helemaal niet rechts stond maar helemaal onderaan al m'n posts.

Wat bleek, de eerste post die er nu staat had de volgende opbouw:
code:
1
2
3
4
5
[center]Alinea 1
[more]
Alinea 2
Alinea 3
etc.[/center]

Tweakblogs postoverzicht met foute parsing blogpost inhoudHierdoor stond ook het 'Lees verder'-gedeelte gecentreerd.
Screenshot van de volledige pagina met onjuiste parsing:

Na het aanpassen van m'n post naar het volgende stond alles ineens wel weer goed.
code:
1
2
3
4
5
[center]Alinea 1[/center]
[more]
[center]Alinea 2
Alinea 3
etc.[/center]

Een soort gelijk probleem met de [more]-tag heb ik eens gehad met m'n GOM-player post (linkje).

Hier begon ik eerste met de tabel met daarin de tekst en in die tabel de [more]-tag, maar toen werd de hele layout en bgcolor van die tabel doorgetrokken over al m'n blogpost-items in het overzicht. Dus toen heb ik maar een regel plain tekst toegevoegd, toen de more-tag neergezet en daarna de tabel neergezet.

Samenvatting, je moet dus voor de more-tag je tags etc afsluiten omdat het anders een zooitje wordt in je post-overzicht, maar kan hier geen check op komen oid of dat de boel net iets anders geparsed wordt?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nee, dat gaan we niet doen :) Dat jij brakke rml maakt is niet de schuld van de parser, daar ben je zelf verantwoordelijk voor.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04

crisp

Devver

Pixelated

De [more]-tag wordt buiten de parser om afgehandeld, en ik ben niet van plan daar nog een complete parser omheen te gaan schrijven om te controleren of de [more]-tag op die plek wel of niet geparsed kan worden...

Wat moto-moi dus zegt: wontfix, kwestie van zelf opletten :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.