"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Verwijderd
Meer memory inprikken heeft altijd nut... aleen meestal (niet nu dus) loont het de moeite niet vanwege de absurde prijs.
Nou zal het onder windows minder verschil maken, maar onder linux is iedere byte extra zeer handig wegens de aggresieve disk-cacheing van linux.
Nou zal het onder windows minder verschil maken, maar onder linux is iedere byte extra zeer handig wegens de aggresieve disk-cacheing van linux.
Meer is altijd beter! Vooral in Win2k en Linux.Op maandag 05 maart 2001 13:08 schreef DJ-Anubis het volgende:
Ohja, en als iemand wil zeuren dat die tnt2 moet zouten, noem dan een (betaalbaar!!!) alternatief. Ben slechts student
En, oh ja; die TNT2 moet opzeuren!!!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
En, oh ja; die TNT2 moet opzeuren!!!Neem een GF2MX of zo, niet zo duur
Ik moet wel gaan kiezen dan...
wat is de betere optie?
GF2 MX of 128 mb-ram... en kan ik niet beter wachten op die nieuwe GF Mx'en?
Stel ik ga voor de GF2MX, van welk merk kan ik dan het beste kopen?
of gewoon de goedkoopste zoeken.
Had ik vroeger namelijk ook eens gedaan met een voodoo2 en daar de Diamond drivers overheen gezet, werkte als een zonnetje met diamond drivers.
Zijn er ook benchmarks van verschillende mx'en?
ohja nog iets, zien spellen er op een gf2mx er ook beter uit, ik heb nu nog geen spel wat niet lekker loopt...
of gewoon de goedkoopste zoeken.
Had ik vroeger namelijk ook eens gedaan met een voodoo2 en daar de Diamond drivers overheen gezet, werkte als een zonnetje met diamond drivers.
Zijn er ook benchmarks van verschillende mx'en?
ohja nog iets, zien spellen er op een gf2mx er ook beter uit, ik heb nu nog geen spel wat niet lekker loopt...
Pagina: 1