m3nno,
Ik weet niet hoe jij je carriere pad ziet, maar geloof mij dat als je wilt je flinke stappen kunt maken.
Belangrijk is daarbij dat jij relevante kennis kunt aantonen.
Dus bedenk goed wat jij over 2-3 jaar wilt doen.
Een MCITP traject ben je zo een jaar zoet mee als je op een normaal tempo wil leren (snelller kan natuurlijk altijd).
Kijk nu wat je leuk lijkt en waar je evt snel in aanraking mee wilt komen. Als je ooit de stap wilt zetten naar server beheer en je kunt nu de werkstations goed beheren vind ik een client opleiding voor windows 7 zonde van je tijd, doe dan server 2008 ofzo, dit heeft veel raakvlakken met windows 7.
Als je Sevrer 2008 haalt is Windows 7 een koekje dmv zelfstudie (lees: kost je dan misschien 3-4 avondjes leren). en heb je 2 vliegen in 1 klap.
HBO is zeker een optie om mee te nemen, je hebt hier je hele leven wat aan, Windows 7 is leuk voor 2-3 jaar maar dan is Windows 8 alweer in zicht.
Ik ben zelf ook met HBO begonnen dit schooljaar en krijg nu ook les met Windows 2008 en Windows 7.
De opleiding die ik doe is HBO Systeembeheer Duaal aan de Hogeschool Utrecht, dit is 1x per week naar school en de rest werken.
Probeer zo goed mogelijk in te schatten wat voor jou toekomst belangrijk kan zijn om bijvoorbeeld een nieuwe/betere functie te krijgen. investeren in je huidige functie is zinloos als je nog onder aan de ladder staat.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 25-11-2009 09:36
]