Ik probeer hier een cisco 7940G te upgraden van de sccp naar de sip firmware. Ik heb deze succesvol geupgrade naar P0S3-06-3-00. Hierna heb ik geprobeerd deze te upgraden naar P0S3-8-12-00, hierbij lijkt het echter fout te gaan. In eerste instantie gaat de update goed, de telefoon rebootte uit zichzelf en daarna is de bootloader veranderd van (c) 2000-2006 naar (c) 2000-2009, dus de nieuwe image staat er wel op. Echter na het verkrijgen van een ipadres krijg ik het volgende op het scherm "TFTP error°ᴀ" en dan is er niets meer mogelijk met het toestel. Eens in de zoveel tijd flitst er iets langs maar dat gaat te snel om te lezen.
Hier nog de configs:
Daarnaast heb ik de volgende binaries in de root van mn tftp staan:
P0S3-8-12-00.loads
P0S3-8-12-00.sb2
P003-8-12-00.bin
P003-8-12-00.sbn
Ook heb ik Option 66 ingesteld op de dhcp server als ip adres van de tftp server.
Is de telefoon bricked? Staat er iets fout in de config of zie ik iets anders over het hoofd? Google bood geen uitsluitsel dankzij de slecht googlebare foutmelding.
Nu al iets verder, de TFTP error is verholpen door ook een SIPXXXXXXXXXXXX.cnf te plaatsen met dezelfde content als SIPDefault.cnf. Nu komt ie echter in een reboot loop elke keer na downloading configuration gaat hij naar verifying load -> downgrading application -> copying to bank 1 -> reboot.
Edit:
Waarom heb ik altijd 10 minuten nadat ik een topic post voor een probleem waar ik al 2 dagen mee loop de oplossing. Ik zal morgen even bekijken waardoor het precies werkt nu en update voor het nageslacht. Maar het werkt!
Hier nog de configs:
code: OS79XX.TXT
1
| P0S3-8-12-00 |
code: SIPDefault.cnf
1
| image_version:P003-8-12-00; |
Daarnaast heb ik de volgende binaries in de root van mn tftp staan:
P0S3-8-12-00.loads
P0S3-8-12-00.sb2
P003-8-12-00.bin
P003-8-12-00.sbn
Ook heb ik Option 66 ingesteld op de dhcp server als ip adres van de tftp server.
Is de telefoon bricked? Staat er iets fout in de config of zie ik iets anders over het hoofd? Google bood geen uitsluitsel dankzij de slecht googlebare foutmelding.
Nu al iets verder, de TFTP error is verholpen door ook een SIPXXXXXXXXXXXX.cnf te plaatsen met dezelfde content als SIPDefault.cnf. Nu komt ie echter in een reboot loop elke keer na downloading configuration gaat hij naar verifying load -> downgrading application -> copying to bank 1 -> reboot.
Edit:
Waarom heb ik altijd 10 minuten nadat ik een topic post voor een probleem waar ik al 2 dagen mee loop de oplossing. Ik zal morgen even bekijken waardoor het precies werkt nu en update voor het nageslacht. Maar het werkt!
[ Voor 22% gewijzigd door IcE_364 op 24-11-2009 17:09 ]