Toon posts:

computer opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een touchmate computer. Ik gebruik hem al 2 jaar, en ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar af entoe loopt hij wel eens vast. Dat gebeurde mij laatst ook alleen drukte ik hem gewoon uit aan de achterkant. Toen ik hem aan wilde doen deed hij dat niet meer. Er is een scherm waarin verschillende manieren staan van opstarten en wat ik ook kies hij komt weer terecht bij dit scherm, Kan iemand mij helpen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Begin eerst met een volledige lijst aan hardware en neem voor de zekerheid deze troubleshooter door:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
Hi en Welkom op GoT!

Ook ik zal je helaas eerst moeten doorsturen naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Overigens is het misschien makkelijk om te vermelden WELKE touchmate computer je hebt (ze hebben er namelijk nogal wat)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welkom op GoT :)
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is idd de plek om te beginnen zoals de heren hierboven ook al aangeven.

Mocht je bij het doornemen van de troubleshooter tegen problemen aanlopen mag je daar altijd een topic over openen waarin je aangeeft wat je precies hebt gedaan en waar je nog tegenaanloopt. Daarnaast is een goede topictitel en de specificaties van het apparaat handig om je verder te kunnen helpen.
Dit topic ga ik sluiten omdat het niet voldoet aan het PMG Beleid maar mocht je bij het troubleshooten nog tegen problemen aanlopen kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen.

Dit topic is gesloten.