Ik ben voor mijn werk informatie aan het zoeken over Hi abonnementen met de bijbehorende diensten. Ik heb zowat alle informatie, behalve over 1 ding, daar kan ik namelijk helemaal niets over vinden. De vraag die ik heb heeft betrekking op het Hi Telefoonboek. Ik heb gezien dat niet alle toestellen hiermee werken, zover was ik al. Maar welke toestellen wel/niet werken met het Hi Telefoonboek, kan ik nergens vinden. Ik heb verschillende sites nageplozen, waaronder de site van Hi en het Hi Forum, maar daar kan ik niets vinden. Het schijnt wel dat je kan inloggen bij Mijn Hi, waar je je toestel kan kiezen uit een lijst. Maar ik heb geen Hi telefoonnummer (ik heb Telfort), derhalve kan ik geen account aanmaken op Mijn Hi.
Daarom mijn vraag, of iemand toevallig zo'n lijst heeft, of tenminste kan aangeven wat een toestel moet kunnen om hier gebruik van te kunnen maken. Of kan iemand inloggen bij Mijn Hi, kijken of daar een lijst is te kopiëren?
Daarom mijn vraag, of iemand toevallig zo'n lijst heeft, of tenminste kan aangeven wat een toestel moet kunnen om hier gebruik van te kunnen maken. Of kan iemand inloggen bij Mijn Hi, kijken of daar een lijst is te kopiëren?